ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق


ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمدصادق پورمهدی» در بازدید از برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های تابستانی، توجه به نیازهای فکری آنان را امری مهم و ضروری دانست و بر نقش و اهمیت کانون در این عرصه تاکید کرد و کار کانون را پرورش کودکان و نوجوانان آگاه خواند.

وی کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور برشمرد و افزود: گسترش فعالیت‌های کانون، زمینه کشف استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

پورمهدی با اشاره بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه در مناطق روستایی از افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی استقبال کرد و بر همکاری و مساعدت همه جانبه معاونت عمرانی استانداری در این زمینه تأکید کرد.

در این بازدید «هادی یوسف‌زاده»، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون و اقدامات انجام شده برای توسعه برنامه‌های آن ارائه کرد.

یوسف‌زاده افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون را از نیازها و تقاضاهای خانواده‌ها دانست و در عین حال افزود: کوشیده‌ایم با افزایش کتابخانه‌های سیار و پستی و استفاده از همه ظرفیت‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون استان گام‌های موثری در زمینه افزایش مخاطبان کانون برداریم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش دشمنان و بدخواهان برای سوءاستفاده از مسائل قومیتی