برگزاری نمایشگاه عطر سیب از 20 شهریور در بوستان ولایت


عضو کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه عطر سیب خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه محرم از 20 شهریور در بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

خلیل آبادی برگزاری نمایشگاه عطر سیب از ۲۰ شهریور در بوستان ولایت

 برگزاری نمایشگاه عطر سیب از 20 شهریور در بوستان ولایت

سرویس اجتماعی - عضو کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه عطر سیب خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه محرم از ۲۰ شهریور در بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

به گزارش فانوس، حسن خلیل آبادی با اشاره به مشخص شدن روسای کمیته های 5 گانه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر اساس نظرات و علاقه اعضاء، الهام فخاری به عنوان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، محمد جواد حق شناس(کمیته فرهنگی،هنری)،حجت نظری(کمیته مشارکت‌های مردمی و ورزشی)،احمد مسجد جامعی( کمیته دینی و فعالیت‌های قرآنی) انتخاب شدند ضمن اینکه مسئولیت کمیته میراث نیز بر عهده من خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی قرار شده موضوعات به طور خاص در کمیته‌های اشاره شده مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت در کمیسیون فرهنگی تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

خلیل آبادی همچنین به تصمیم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه چند سال است که در شهر تهران و همزمان با شروع ماه محرم و با هدف تامین نیازهای هیئت‌های مذهبی برگزار شده که امسال نیز برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، نمایشگاه عطر سیب امسال از 20 شهریور و محل بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه توزیع بن‌های تهیه اقلام مورد نیاز هیئت های مذهبی افزود: فرایند این بخش نیز همانند سال گذشته خواهد بود اما در سال آینده تغییراتی در این بخش اعمال خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

نمایشگاه شورای شهر ولایت فانوس ماه محرم برگزاری بوستان عطر سیب


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای نامه به دفتر رهبری درباره واکسن HPV