آموزش طرز تهیه میگوپلو + میزان کالری موجود در غذا


آموزش طرز تهیه میگو پلو برای 4 نفر + میزان کالری موجود در غذا میگو پلو از غذاهای جنوبی و بسیار مقرون به صرفه است زیرا در تهیه آن از میگوی ریز استفاده می‌شود که قیمت نسبتاً مناسبی دارد. متخصصان تغذیه مصرف مرتب و هفتگی ماهی و انواع فراورده‌های دریایی را توصیه می‌کنند اما خیلی‌ها می‌گویند...

آموزش طرز تهیه میگو پلو برای 4 نفر + میزان کالری موجود در غذا

آموزش طرز تهیه میگوپلو + میزان کالری موجود در غذا

میگو پلو از غذاهای جنوبی و بسیار مقرون به صرفه است زیرا در تهیه آن از میگوی ریز استفاده می‌شود که قیمت نسبتاً مناسبی دارد.
متخصصان تغذیه مصرف مرتب و هفتگی ماهی و انواع فراورده‌های دریایی را توصیه می‌کنند اما خیلی‌ها می‌گویند این مواد غذایی قیمت بالایی دارند و هر کسی نمی‌تواند از پس هزینه تهیه‌شان برآید در حالی ‌که میگوپلو یکی از انتخاب‌های مناسب است و البته این غذا مانند هر غذای دیگری اصولی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مقدار کالری
مواد غذایی میگوپلو در مجموع 2000 کیلوکالری انرژی دارند و در صورت تقسیم آن‌ها میان 4 نفر، مقدار کالری دریافتی حاصل از خوردن این غذا برای هر نفر به 500 کیلوکالری خواهد رسید. بهتر است این غذا در وعده ناهار میل شود زیرا برای شام سنگین و پرکالری است.

همراه غذا
همراه غذا توصیه ما به شما، ترشی است. البته بهترین انواع ترشی‌ها، ترشی‌های تند هستند اما با توجه به ذائقه‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. نوشیدنی مناسب با این غذا نیز می‌تواند انواع شربت‌های خانگی از جمله شربت آب لیمو و شاتوت باشد.

');d.write('

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زنجبیل را دست کم نگیرید!