ارتباط کشورهای عربی با اسرائیل خنجری بر قلب مساله فلسطین است


ارتباط کشورهای عربی با اسرائیل خنجری بر قلب مساله فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خنجری بر قلب مساله فلسطین توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در منطقه الوردانیه برگزار شد، با اشاره به اینکه شادی خانواده های لبنانی مرهون جانفشانی شهدای ارتش و مقاومت است، گفت: لبنان با آزادی از لوث تروریست ها به عزت تاریخی دست یافت. لبنان زیباترین صحنه های پیروزی و آزادی و وحدت ملی را به فضل هماهنگی میان ارتش و مقاومت می گذراند و از نعمت دوری خطر صهیونیستی و تکفیری برخوردار است.

وی لبنان را به دژی در برابر تهدیدهای داعش و جبهه النصره و مانور رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: اسرائیل بزرگترین مانور را با حضور ده ها هزار سرباز در مرزهای جنوبی لبنان انجام داده و به حاکمیت هوایی کشور تجاوز می کند اما در دریای ترس و هراس غرق شده و هیچگاه طعم تلخ شکست در سال 2006 را از یاد نبرده است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: مانور و شکستن دیوار صوتی جنگنده ها در جنوب لبنان از سوی رژیم صهیونیستی هیچگاه ما را دچار هراس نمی کند زیرا به مقاومت اطمینان داریم و صهیونیست ها از رعب نسبت به مقاومت خارج نمی شوند.

وی مقاومت را در بهترین دوران ممکن عنوان کرد و اظهار داشت: مقاومت در قدرت نظامی و حمایت مردمی و سیاسی قرار دارد و این مساله سبب دوری لبنان از خطرهای صهیونیستی و تکفیری می شود. آنچه امنیت و ثبات لبنان را تهدید می کند ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است نه مانور صهیونیست ها.

حجت الاسلام قاووق ارتباط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خنجری بر قلب مساله فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: اسرائیل از زیارت یکی از امیران عربی به تل آویو و ارتباط پشت پرده با برخی کشورهای عربی سخن می گوید. هرگونه رابطه میان عربستان و رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت و ثبات لبنان و عامل ترغیب این رژیم برای حمله به لبنان و سوریه به شمار می آید.

عضو ارشد مقاومت تأکید کرد: مقاومت به پیروزی برای حمایت وطن و مردم ادامه داده و حزب الله نیز نبرد با بازماندگان داعش را تا عمق صحرای سوریه ادامه می دهد. تا زمانی که داعش و جبهه النصره در سوریه حضور داشته باشند لبنان نمی تواند امنیت خود را تضمین کند چرا که عملیات تروریستی از این سمت به سوی لبنان می آید.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: حزب الله در دیرالزور می جنگد تا از وطن و شهروندان حمایت کند. میدان های جنگ در سوریه شهادت می دهد که قهرمانان مقاومت در حال کسب پیروزی هستند./980/ب902/د


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مندوب سوریا فی مجلس الامن: تسییس قضایا الشأن الإنسانی فی سوریا زاد المعاناة الإنسانیة