پیر گسلی، نزدیک‌تر از همیشه


فرمول یک ایران – پیر گسلی، راننده‌ی آزمایشی تیم تور روسو تائید کرد در صورت انتقال زودهنگام کارلوس ساینز به رنو، جایگزین ماتادور جوان خواهد شد. در صورت قطع همکاری رنو با جولیون پالمر و پیوستن ساینز به این تیم، گسلی جوان بهترین گزینه‌ی تورو روسو تا پایان فصل 2017 خواهد بود. همان طور در خبرها خواندید، راننده‌ی اسپانیایی تیم تورو...

فرمول یک ایران – پیر گسلی، راننده‌ی آزمایشی تیم تور روسو تائید کرد در صورت انتقال زودهنگام کارلوس ساینز به رنو، جایگزین ماتادور جوان خواهد شد.

در صورت قطع همکاری رنو با جولیون پالمر و پیوستن ساینز به این تیم، گسلی جوان بهترین گزینه‌ی تورو روسو تا پایان فصل 2017 خواهد بود.

همان طور در خبرها خواندید، راننده‌ی اسپانیایی تیم تورو روسو به صورت قرضی و به مدت یک سال برای فرانسوی ‌ها خواهد راند. اما این احتمال وجود دارد که این جابه‌جایی تا قبل از گرندپری مالزی اتفاق بیفتد.

علی‌رغم اینکه هنوز تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده اما گسلی بر این باور است که این ماجرا تا قبل از گرندپری سنگاپور به سرانجام میرسد.

گسلی که به تازگی دومین پیروزی متوالی خود را در مسابقات سوپر فرمولای ژاپن به دست آورده است گفت:

در این مدت، اتفاقات زیادی افتاده.

طی چند روز آینده خواهیم دید که چه خواهد شد. (رفتن به تورو روسو) از نظر من عالی خواهد بود. حضور در فرمول یک همیشه برایم یک رویا بوده است و تلاش زیادی کردم تا به آن برسم.

هنوز هم با حداکثر توانم تلاش میکنم تا این رویا به واقعیت تبدیل شود. باورنکردنی است.

پیر گسلی، نزدیک‌تر از همیشه پیر گسلی، نزدیک‌تر از همیشه پیر گسلی- روز دوم تست های مجارستان

این آخرهفته سعی کردم با تمام تمرکز، مسابقه دهم. چند روزی تا مسابقه‌ی بعد وقت داریم و البته مالزی هم به زودی میرسد. امیدوارم که آنجا باشم!

رقابت بعدی سوپر فرمولا درست یک هفته پیش از گرندپری مالزی در پیست سوگو برگزار خواهد شد. آخرین رقابت این مسابقات هم در بیست و دوم اکتبر (همزمان با گرندپری آمریکا) خواهد بود.

پیر گسلی بعد از کسب دو برد پیاپی، حالا در جدول کلی دوم است و به گفته‌ی خودش این مسابقات یک تجربه‌ لذت‌بخش است:

دو برد پشت هم در حالی که دور پنجم مسابقات است، این شرایط بی‌نظیر است.

من و تیمم سخت برای پیشرفت تلاش کردیم و حالا تمام آن سختی‌ کشیدن‌‎ها، جواب خواهد داد. حالا از این مسابقات لذت بیشتری خواهم برد.

وقتی که یک خودروی رقابتی در اختیار داشته باشید و بتوانید برای رده‎های بالا بجگنید، عاشق مسابقه دادن خواهید شد.

آخرهفته‌ی خوبی در سوگو داشتیم. هنوز هم جای پیشرفت داریم اما کسب دو برد متوالی، یک احساس وصف‎‌نشدنی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



20 متن و پیام تبریک تولد پسرم