موی تای کاران هشت مدال رنگارنگ کسب کردند/سه مدال برنز برای کوراش


موی تای کاران هشت مدال رنگارنگ کسب کردند/سه مدال برنز برای کوراش

اعضای تیم ملی موی تای ایران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در بازی‌های هنرهای رزمی آسیا پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای موی تای در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا به میزبانی ترکمنستان بعد از ۴ روز رقابت سنگین و فشرده مدعیان آسیایی به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب هشت مدال شدند.

علی زرین فر اولین مرد طلایی ایران بود. وی که در رقابتهای جهانی فینال را به «چیلانک» تایلندی واگذار کرده بود، در این رقابتها او را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

سید کیوان سلیمانی در وزن ۷۵- کیلوگرم و در مبارزه نهایی رقیب قزاقستانی خود را شکست داد و دومین طلای تیم موی تای را به نام خود ثبت کرد.

مجید هاشم بیگی نیز در مبارزه نهایی وزن ۸۱- کیلوگرم نماینده دیگری از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سومین طلای تیم ایران را به دست آورد.

دو مدال نقره تیم کشورمان نیز در بخش بانوان بدست آمد. فاطمه یاوری در وزن ۵۱- کیلوگرم و سعیده غفاری در وزن ۶۰- کیلوگرم به ترتیب برابر رقبایی از چین و تایلند نتیجه را واگذار کرده و به نشان نقره دست یافتند.

زهرا بوربوراژدری، امیرحسین کمره ای و رضا احمد نژاد هم در این رقابتها مدال برنز کسب کردند تا تیم ایران با هشت مدال به کار خود در این بازیها پایان بدهد.

سه برنز تیم کوراش ایران

تیم ملی کوراش ایران امروز سه نماینده داشت. قنبرعلی قنبری ،امید تیزتک و الیاس علی اکبری سه مدال برنز امروز را کسب کردند تا با یک مدال طلا و برنزی که در این رشته در روز گذشته توسط بهزاد واحدی و زهرا باقری کسب شده بود ورزشکاران ما در رشته کوراش تا کنون موفق به کسب یک مدال طلا و ۴ مدال برنز شده باشند. زهرا نادری و راحله اصغری هم امروز توفیقی در کسب مدال نداشته و حذف شدند.


منتخب امروز


تایلند مغلوب تیم هندبال دختران ایران شد