صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017


موتو جی پی ایران – مسابقه موتو جی پی آراگون با پیروزی قابل پیش بینی مارک مارکز به پایان رسید. دنی پدروسا دوم شد و خورخه لورنزو مقام سوم را کسب کرد. موتو جی پی آراگون چند اتفاق قالب توجه داشت. اولین مورد حضور ولنتینو روسی با پای شکسته در مسابقه بود که در نهایت مقام پنجم را کسب کرد. دومین مورد رده دومی دنی پدروسا بود که بعد از یک مسابقه...

موتو جی پی ایران – مسابقه موتو جی پی آراگون با پیروزی قابل پیش بینی مارک مارکز به پایان رسید. دنی پدروسا دوم شد و خورخه لورنزو مقام سوم را کسب کرد. موتو جی پی آراگون چند اتفاق قالب توجه داشت.

اولین مورد حضور ولنتینو روسی با پای شکسته در مسابقه بود که در نهایت مقام پنجم را کسب کرد. دومین مورد رده دومی دنی پدروسا بود که بعد از یک مسابقه ناامید کننده در سن مارینو در آراگون دوباره شایستگی های خود را نشان داد. مورد دیگر خورخه لورنزو بود که توانست دومین سکوی خود را در این فصل کسب کند.

صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 مارک مارکز

مارک مارکز:

من از این پیروزی بسیار خوشحال هستم چون مسابقه خیلی سختی بود. دیروز من احساس خوبی به موتور نداشتم و امروز هم به جز در دور گرم کردن با موتور کشمکش داشتم و واقعا نمی دانم چرا.

به هر حال، مسابقه دادن در یکی از پیست های مورد علاقه من، نزدیک به خانه ام و جلوی طرفدارانم، به من انگیزه فراوانی داده بود.

من دیدم که وینالس و دوی [آندره دویزیوسو] اندکی مشکل دارند و فهمیدم که الان زمان فشار آوردن است پس این کار را کردم.

چند لحظه ترسناک در حین مسابقه وجود داشت. یکی زمانی که من تلاش می کردم از ولنتینو سبقت بگیرم، او از آنچه تصور می کردم در آن پیچ به من نزدیک تر بود و جهت جلوگیری از برخورد ترمز را رها کردم. دیگری زمانی که دیدم دنی خیلی سریع پیش می آید.

ما تلاش خواهیم کرد تا با همین انگیزه و ذهنیت مسابقه به مسابقه ادامه دهیم.

صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 دنی پدروسا

دنی پدروسا:

شاید اگر اندکی زودتر می توانستم از ماوریک سبقت بگیرم شانس بهتری برای نبرد برای پیروزی داشتم ، اما خب، من هنوزم از مسابقه امروز خیلی خوشحالم. هدف این بود که برای سکو مبارزه کنم یا پیروزی، که به آن رسیدیم.

من چند پشیمانی دارم، اما همزمان من نمی توانستم در شروع مسابقه عملکردی بهتر از این داشته باشم چونکه من همانند ماوریک تایر مدیوم داشتم و برای مدتی قادر نبودم از او عبور کنم، من همچنین مجبور بودم تایر های خود را برای سریع بودن در آخر مسابقه حفاظت کنم، که بودم.

نمی دانم چرا ناگهان مقداری بین ما و گروه پیشتاز فاصله افتاد، چونکه آنها هم اندکی کم یا زیاد سرعتی شبیه ما داشتند.

به هر حال زمانی که بالاخره از ماوریک عبور کردم، فاصله زیادی با نفرات جلویی وجود داشت، بنابراین من به سختی فشار آوردم، چند دور خوب زدم و فاصله را جبران کردم.

مسابقه خوبی برای من و تیم بود.

صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 خورخه لورنزو

خورخه لورنزو:

مسابقه سختی بود اما ما به خوبی قادر بودیم آن را مدیریت کنیم و ما سکوی مهمی به دست آوردیم. این مقام سومی نسبت به دیگر سکوی سومی من بسیار طعم بهتری داشت، چون ما بسیار نزدیک به برنده مسابقه را تمام کردیم و تا آخر برای پیروزی مبارزه کردیم.

حیف که من نتوانستم در هفت دور آخر سرعت خود را حفظ کنم، ما می دانستیم با انتخاب تایر سافت در چند دور آخر عملکردمان افت می کند، اما برای رقابتی بودن در مسابقه ما هیچ انتخاب دیگری نداشتیم.

من دارم بهتر می شوم و من مطمئنم اولین پیروزی من به زودی خواهد رسید.

صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 ماوریک وینالس

ماوریک وینالس:

تایر هارد برای ما خیلی بد عمل کردند، به خصوص در دورهای ابتدایی. اما در انتهای مسابقه به خوبی عمل کردند. نه خیلی خوب در چسبندگی، اما دور به دور بهبود یافتند، اما نه به اندازه کافی.

فولگر از تایر مدیوم استفاده کرد و گفت هیچ چسبندگی نداشته است. پس خیلی سخت است تا فهمید تا از کدام تایر باید استفاده می شد. برای سایر مسابقه ها کاملا مشخص بود، چون ما قادر بودیم دورهای زیادی با تایرها بزنیم پس ما می دانستیم که باید چکار کنیم، اما اینجا بسیار مشکل بود. من تلاش کردم تا تایری شبیه سایر رقبا استفاده کنم.

معمولا ولنتینو نسبت به تایرها احساس خوبی دارد و سخت فشار می آورد.

برای مسابقات بعدی ما حتی در جمعه ها باید بیشتر کار کنیم. خیلی مهم است که ما انگیزه خود را بالا نگه داریم و به سختی کار کردن ادامه دهیم، ما به ژاپن خواهیم رفت تا پیشرفت کنیم و تلاش خواهیک کرد تا قوی تر باشیم.

صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 صحبت های پنج موتورسوار برتر موتو جی پی آراگون 2017 ولنتینو روسی

ولنتینو روسی:

احساس غرور می کنم، چون یک هفته پیش من نمی دانستم که آیا قادر هستم مسابقه بدهم. بدست آوردن یک استارت از خط اول خیلی خوب بود، من خیلی خوشحال بودم.

من می دانستم که در نیمه دوم مسابقه درد زیادی خواهم کشید. من مقداری درد داشتم و ما همچنین از افت تایر ها رنج کشیدیم.

کار بعد از این مسابقه ادامه دارد. تقویم مسابقات برای من به خوبی کار می کند، من دو هفته کامل وقت دارم تا تمرین کنم و شرایط پایم را بهبود بخشم.

بعد از این مسابقه ما مسابقه ژاپن را داریم که بسیار مهم خواهد بود، اما همچنین سه مسابقه دیگر در ادامه داریم که این برای پای من بسیار سخت خواهد بود. من تلاش خواهم کرد تا به مسابقه ژاپن برسم، شاید بدون آمادگی صد درصد اما کاملا تندرست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!