موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)


موتوراسپورت ایران – دوشنبه‌ای دیگر فرارسید و همراه شما هستیم تا در هفتمین سری از مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» مروری هرچند کوتاه بر مسابقات نسکار کاپ، نسکار ایکس‌فینیتی، WRC، F2 و GP3 داشته باشیم. نسکار ایکس‌فینیتی: نخستین پیروزی الکس بومن در سری ایکس‌فینیتی ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد! به نظر می‌رسد...

موتوراسپورت ایران – دوشنبه‌ای دیگر فرارسید و همراه شما هستیم تا در هفتمین سری از مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» مروری هرچند کوتاه بر مسابقات نسکار کاپ، نسکار ایکس‌فینیتی، WRC، F2 و GP3 داشته باشیم.

نسکار ایکس‌فینیتی: نخستین پیروزی الکس بومن در سری ایکس‌فینیتی

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد! به نظر می‌رسد تیم هندریک موتوراسپورتز راننده خوبی را برای فصل بعد در نظر گرفته است. گویا عقد قرارداد کار خودش را کرد و الکس بومن توانست نخستین پیروزی خود را در سری رقابت‌های نسکار ایکس‌فینیتی به دست آورد. سم هورنیش جونیور، رایان بلینی، آستین دیلون، برنان پول، کول کاستر، دنیل همریک، دنیل سوآرز، مت تیفت و الیوت سدلر دوم تا دهم شدند. البته در نخستین حضور رانندگان در شارلوت، بلینی به مقام اول دست یافت.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)

الکس بومن

نسکار کاپ: نوار پیروزی کایل بوش در شارلوت 2 قطع شد

اما نه توسط پیروز مسابقه! بلکه توسط دمای بالای کابین خودرو که باعث شد 50 دور مانده به پایان رقابت، از رادیو درخواست کمک کند. مارتین تروکس، چیس الیوت، کوین هارویک، دنی هملین، جیمی مک‌مورای، دنیل سوآرز، جیمی جانسون، رایان بلینی، کیسی کن و کایل لارسن به ترتیب در جایگاه‌های اول تا دوم قرار گرفتند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)

مشکل کایل بوش حین مسابقه

WRC: کریس میکه و پاول نگل فاتح مرحله یازدهم رالی قهرمانی جهان در کاتالونیا

شرایط به نظر آرام‌تر از روزهای گذشته در کاتالونیا رقم خورد و مسابقه WRC به سلامت در این ایالت پرحاشیه برگزار شد. میکه و نگل توانستند با خودرو سیتروئن C3 به مقام نخست دست یابند. سباستین اوژیر و هم‌تیمی وی، ژولیان اینگراسیا با خودروی فورد فیستا در رده دوم قرار گرفتند. البته آن‌ها فاصله کمی از اوت تاناک و مارتین جاروئوجا داشتند. با این حال می‌توان گفت که قهرمانی سباستین اوژیر تقریباً قطعی است و از همین حالا می‌تواند جشن خود را برپا کند!

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)

کریس میکه و پاول نگل

F2: آرتم مارکلوف قهرمان مسابقه؛ چارلز لکلرک قهرمان جهان!

بالاخره مسابقه خرز اسپانیا توانست قهرمان فصل فرمول 2 را مشخص کند. این مسابقه در شرایطی برگزار شد که در دور 32 ماشین حفاظت به درون پیست رهسپار شد و تمام معادلات را برهم زد. در نهایت این مسابقه با پیروزی آرتم مارکلوف پایان یافت و قهرمانی لکلرک نیز مسجل شد. نیکولاس لطیفی، اولیویر رول‌اند، لوکا گیوتو، آنتونیو فوکو، نیک د وریس، چارلز لکلرک، الکس پائولو، الکساندر آلبون و نورمان ناتو دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)

چارلز لکلرک

GP3: جورج راسل قهرمان فصل 2017

4 پیروزی کافی بود تا از مجموع مسابقات GP3 به یک نتیجه فوق العاده دست یابد. آلسیو لوراندی، دوریان بوچولاچی، آنتونیو هابرت، جورج راسل، نیری فاکازامی، جک آیتکن، جولیانو آلسی، تاتیانا کالدرون، جولیان فالچرو و استیجن اسچوتوراست اول تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (17 مهر)

جورج راسل

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مارک مارکز: آندره دویزیوسو نسبت به سال گذشته خطرناک تر است