جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه


جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه

اوائل سال جاری فرصتی فراهم شد تا در نمایشگاه خودروی ژنو، به‌اجمال ملاقاتی با “جیپ روبیکان ریکان لیمیتد ادیشن” داشته باشیم. حال این آفرودر خشن و توانا مهیای فروش در سرتاسر عالم شده که این البته شامل منطقه‌ای به نام خاورمیانه نیز می‌شود. این خودرو ماه جاری در معرض دید خریداران قرار خواهد گرفت. جیپ... نوشته جیپ رانگلر روبیکان...

اوائل سال جاری فرصتی فراهم شد تا در نمایشگاه خودروی ژنو، به‌اجمال ملاقاتی با “جیپ روبیکان ریکان لیمیتد ادیشن” داشته باشیم. حال این آفرودر خشن و توانا مهیای فروش در سرتاسر عالم شده که این البته شامل منطقه‌ای به نام خاورمیانه نیز می‌شود.

جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه
این خودرو ماه جاری در معرض دید خریداران قرار خواهد گرفت. جیپ ریکان در دو گونه متفاوت، اعم از 2 درب و 4 درب و با همان استایل ظاهری مدل “رانگلر” عرضه می‌شود. به طور استاندارد از یک پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری نیرو می‌گیرد که توانی معادل 385 اسب بخار و گشتاوری برابر با 352 نیوتن متر را به آن ارزانی می‌دارد. بهای این خودرو از رقم 167,999 درهم (45,800 دلار) استارت می‌خورد و نسخه محور بلند “آن لیمیتد” آن نیز معادل 179,999 درهم (49,000 دلار) قیمت‌گذاری شده است. این ارقام شامل مواردی چون: 5 سال وارانتی (یا 100,000 کیلومتر مسافت)،پنج سال طرح سرویس و همچنین 5 سال خدمات امداد جاده‌ای هم می‌گردد.

جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه
شرکت جیپ دسته‌ای از کیت‌های آفرودی را در ریکان تعبیه نموده است که از آن جمله می‌توان به نصب اکسل قوی‌تری در جلو و همچنین دیفرانسیل ویژه کارهای سنگین در محور عقب آن اشاره داشت؛ که البته اینها در کنار هم حداکثر ایمنی و حفاظت را برای این خودرو فراهم می‌کنند. اگر از این تغییرات فاکتور بگیریم، وجه تمایز این مدل با انواع کوچک‌تر جیپ رانگلر اغلب در موارد تزیینی و آرایشی آن خلاصه می‌شود.

جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه
خریداران این خودرو از حق انتخاب رینگ‌های 17 یا 18 اینچی با رنگ گرانیت کریستالی و همچنین سقف‌های پارچه‌ای و یا فلزی برخوردارند. در لیست تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان مواردی چون کاپوتی منفذ دار با دستگیره‌های مشکی که رنگی قرمز در کناره‌های آن برجسته شده و همچنین درب مخزن سوخت و تایر یدکی به رنگ مشکی را شاهد بود.

جیپ رانگلر روبیکان ریکان در خاورمیانه
رنگ‌های مشکی و قرمز کنتراستی را در داخل کابین این خودرو ایجاد نموده‌اند که این کنتراست در دوخت صندلی‌ها و شبکه‌های پلاستیکی کنار درب‌های جلو و نیز کنسول میانی آن مشهود است. در نهایت، کابین این خودرو با فرمان منحصربه‌فرد و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز رنگ آن، تکمیل می‌شود.


سه رنگ متفاوت از جیپ ریکان در دسترس خریداران آن خواهد بود. این رنگ‌ها شامل رنگ کویری (صحرای گبی)، رنگ سفید و همچنین گرانیت کریستالی می‌شود.

منبع: AUTOMIDDLEEAST.COM


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...