موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر)


موتوراسپورت ایران – در خدمت شما هستیم تا بار دیگر به سراغ رقابت‌هایی برویم که مشتاقان این بخش منتظر آن بودند. نسکار کاپ، DTM، موتو 2 و موتو 3 مهم‌ترین مسابقاتی به شمار می‌روند که در هفته گذشته برگزار شدند. با F1iran همراه باشید تا نفرات برتر و اتفاقات هر کدام را هر چند کوتاه، مرور کنیم. نسکار کاپ: کسلوفسکی فاتح تالادگا...

موتوراسپورت ایران – در خدمت شما هستیم تا بار دیگر به سراغ رقابت‌هایی برویم که مشتاقان این بخش منتظر آن بودند. نسکار کاپ، DTM، موتو 2 و موتو 3 مهم‌ترین مسابقاتی به شمار می‌روند که در هفته گذشته برگزار شدند. با F1iran همراه باشید تا نفرات برتر و اتفاقات هر کدام را هر چند کوتاه، مرور کنیم.

نسکار کاپ: کسلوفسکی فاتح تالادگا 2

برد کسلوفسکی توانست تنها با 7 دور رهبری آن هم در مسابقه‌ای که بارها جایگاه اول دست به دست شد، پیروز پیست تالادگا شود. رایان نیومن، تروز باین، جوی لوگانو، آریک آلمیرولا، دنی هملین، دیل ارنهارت جونیور، کیسی کن، گری گالدینگ و دیوید راگان دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) نسکار کاپ

DTM: ویتمن و گرین پیروز مسابقه‌های هفنهایم

در مسابقه نخست جیمی گرین با فاصله زمانی 3.9 ثانیه نسبت به مایک راکنفلر به مقام اول دست یافت. تیمو گلوک، ماکسیم مارتین، ادواردو موراتا، رنه راست، رابرت ویکنز، لوکاس آئوئر، گری پافت و برونو اسپنگلر در ریس یک، سوم تا دهم شدند. اما در مسابقه دوم مارکو ویتمن، رنه راست، مایک راکنفلر، گری پافت، جیمی گرین، ماکسیم مارتین، آگوستو فارفوس، ماتیاس اکستروم، ادواردو موراتا و لوکاس آئوئر به جایگاه‌های اول تا دهم دست یافتند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) رنه راست

موتو 2: سومین پیروزی الکس مارکز در موتجی

15 دور کافی بود تا الکس مارکز به یک پیروزی دیگر در فصل 2017 دست یابد. ژاوی ویرج، حافظ سیهایرین، فرانچسکو باگنایا، ماتیاس پاسینی، تاکاکی ناکاگامی، میگوئل الیویرا، فرانکو موربیدلی، دومینیک آژرتر و لورنزو بالداساری دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) الکس مارکز

موتو 3: قهرمانی خوان میر متزلزل شد!

خوان میر که می‌توانست با کسب یک رده مناسب کار را یک سره کند، با کسب رتبه هفدهم در میان موتورسواران حاضر در پیست تا حدی به قهرمانی خود ضربه زد و اکنون دیگر موتورسواران می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند. در این مسابقه رومانو فناتی، نیکولو آنتونلی، مارکو بزچی، تاتسوکی سوزوکی، آرون کانت، فیلیپ آتل، فابیو دی جیانانتونیو، جاکوب کورنفیل، بو بندسنیدر و جان مک‌فی به ترتیب اول تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (24 مهر) رومانو فناتی
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!