آندره یانونه: سوزوکی به چنین نتایجی نیاز دارد


موتو جی پی ایران – آندره یانونه موتورسوار تیم سوزوکی پس از کسب رده چهارم در گرندپری ژاپن در پیست موتوجی اظهار داشت که وی و سوزوکی به چنین نتایجی نیاز دارند، یانونه اعتقاد دارد همه چیز برای پیشرفت و حرکت رو به جلو، ادامه خواهد یافت. آندره یانونه گفت: من خوشحال هستم ما بالاخره موفق شدیم تا نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. بعد...

موتو جی پی ایران – آندره یانونه موتورسوار تیم سوزوکی پس از کسب رده چهارم در گرندپری ژاپن در پیست موتوجی اظهار داشت که وی و سوزوکی به چنین نتایجی نیاز دارند، یانونه اعتقاد دارد همه چیز برای پیشرفت و حرکت رو به جلو، ادامه خواهد یافت.

آندره یانونه گفت:

من خوشحال هستم ما بالاخره موفق شدیم تا نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. بعد از یک سال همراه با اشتباهات و کشمکش ها، ما بالاخره موفق شدیم. بگذارید بگویم که این تجربه کلاسیکی بود که ما به داشتن آن نیاز داشتیم.

همچنین، سوزوکی به سختی در حال کار کردن است بنابراین من معتقدم که ما می توانیم چند قدم رو به جلو برداریم. قطعا آخر هفته مثبتی بود چون الکس هم همچنین سریع بود.

آندره یانونه: سوزوکی به چنین نتایجی نیاز دارد آندره یانونه: سوزوکی به چنین نتایجی نیاز دارد آندره یانونه ، سوزوکی –

عالی است که به رده های بالا برگشت، و مورد خیلی با اهمیت، قادر بودن به سپری کردن مقدار زیادی از مسابقه نزدیک به گروه پیشتاز است.

در اواخر مسابقه چسبندگی تایر عقب را از دست دادم اما من موفق شدم از رده خودم دفاع کنم و رده چهارم را حفظ کنم.

نکته مهمی است که ما در خانه امتیازات خوبی کسب کردیم، من و سوزوکی هر دو خوشحال هستیم و امیدواریم که فیلیپ آیلند[گرندپری استرالیا] نیز مسابقه خوبی برای ما باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



ولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندم