موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان)


موتوراسپورت ایران – در سری نهم از سری مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» به سراغ رقابت‌های نسکار ایکس‌فینیتی، نسکار کاپ و ایندی کار می‌رویم. با F1iran همراه باشید. نسکار ایکس‌فینیتی: روز بد اریک جونز در کانساس جونز که توانسته بود 186 دور را در رده نخست سپری کند، در نهایت به رده سیزدهم قناعت کرد. کریستوفر بل...

موتوراسپورت ایران – در سری نهم از سری مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» به سراغ رقابت‌های نسکار ایکس‌فینیتی، نسکار کاپ و ایندی کار می‌رویم. با F1iran همراه باشید.

نسکار ایکس‌فینیتی: روز بد اریک جونز در کانساس

جونز که توانسته بود 186 دور را در رده نخست سپری کند، در نهایت به رده سیزدهم قناعت کرد. کریستوفر بل تنها با 4 دور پیشتازی در مسابقه توانست به جایگاه نخست دست یابد. تایلر ردیک، رایان بلینی، ویلیام بایرون، جاستین آلگایر، آستین دیلون، الیوت سدلر، مت تیفت، تای دیلون و رایان رید دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان) مت تیفت

نسکار کاپ: مارتین تروکس پیروز مسابقه کانساس 2

مارتین تروکس با 91 دور رهبری در مسابقه توانست از مجموع 267 دور به پیروزی برسد. کورت بوش، رایان بلینی، چیس الیوت، دنی هملین، کریس بوسچر، دیل ارنهارت جونیور، کوین هارویک، آریک آلمیرولا و کایل بوش دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان) دیل ارنهارت جونیور

موتو 2: فاصله گرفتن موربیدلی از لوتی در جدول قهرمانی

میگوئل الیویرا با فاصله 2.7 ثانیه ای خود با برد بیندر توانست به پیروزی دست یابد و فرانچسکو موربیدلی، جسکو رافین، ژاوی ویرژ، الکس مارکز، سیمونه کورسی، دومینیک آژرتر، ساندرو کورتسه و توماس لوتی سوم تا دهم شدند. در نتیجه این رقابت، موربیدلی توانست فاصله خود را با لوتی در جدول افزایش دهد.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان) میگوئل الیویرا

موتو 3: قهرمانی خوان میر در فصل 2017

بالاخره پیروزی در مسابقه استرالیا کار را برای این موتورسوار تمام کرد و او توانست با اختلاف 70 امتیازی نسبت به فناتی قهرمانی خود را مسجل کند. در مسابقه فیلیپ آیلند لیویو لوی، خورخه مارتین، گابریل رودریگو، انیا باستیانینی، رومانو فناتی، آیومو ساساکی، آدام نورالدین، تاتسوکی سوزوکی و لورنزو دالا پورتا دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (1 آبان) موتو 3
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل