سپانگ؛ اولین تجربه‌ی موتو جی پی مایکل فن در مارک


موتو جی پی ایران – مایکل فن در مارک، مرد شماره‌ی یک مسابقات سوپربایک، در گرندپری مالزی جانشین جوناس فولگر مصدوم، موتورسوار تیم تک 3 یاماها، خواهد شد. چند هفته‌ی پیش نیز قرار بود فن در مارک جانشین ولنتینو روسی شود اما مرد افسانه‌ای موتو جی پی زودتر از انتظارات به میادین بازگشت تا فرصت اولین تجربه‌‌ی مسابقه با موتور موتو جی پی از فن در...

موتو جی پی ایران – مایکل فن در مارک، مرد شماره‌ی یک مسابقات سوپربایک، در گرندپری مالزی جانشین جوناس فولگر مصدوم، موتورسوار تیم تک 3 یاماها، خواهد شد.

چند هفته‌ی پیش نیز قرار بود فن در مارک جانشین ولنتینو روسی شود اما مرد افسانه‌ای موتو جی پی زودتر از انتظارات به میادین بازگشت تا فرصت اولین تجربه‌‌ی مسابقه با موتور موتو جی پی از فن در مارک گرفته شود.

وی در این باره گفت:

اگر صحبت هم نکنم از چهره‌ام می‌توانید ببینید که چقدر هیجان زده‌ام. چند هفته پیش هم این فرصت پیش آمد اما در آخرین لحظات شرایط عوض شد. چند وقت بعد از آن قضیه هِروِی پونچرال با من تماس گرفت و اگرچه بسیار برنامه‎ی فشرده‌ای دارم، نتوانستم به این پیشنهاد نه بگویم. خوشبختانه پیست سپانگ را می‌شناسم، اما تیم‌های موتو جی پی در این فصل تست‌های بسیاری در این پیست انجام داده‌اند پس قطعا همه‌ی موتورسواران سریع خواهند بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندم