قاسم خوبرو به دیدار رده بندی رفت


قاسم خوبرو به دیدار رده بندی رفت

کاراته کای تیم جوانان ایران با شکست برابر رقیب آذربایجانی خود بازنده شد تا برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به روی تاتامی برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اسپانیا، در ادامه این رقابتها که در تنریف جریان دارد، قاسم خوبرو کاراته کای وزن ۶۱- کیلوگرم تیم جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «همت بخشعلی اف» دارنده مدال برنز 2017 اروپا از آذربایجان یک بر صفر بازنده شد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

وی کار خود را با برتری ۳ بر یک مقابل «جاکاتالر» از اسلوونی آغاز کرد و سپس با نتیجه مشابه «صلاح الدین این همو» از مراکش را از پیش رو برداشت. وی در ادامه با برتری ۲ بر صفر مقابل «محمد الاسیری» از عربستان به پیروزی دست یافت و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در یک مبارزه برتر ۸ بر یک از سد «ماکسیمیلیانو فلورس» از شیلی گذشت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی روز جمعه برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی مبارزه خواهد کرد.

همچنین مرتضی نعمتی در وزن ۵۵- کیلوگرم در پیکار با «خوایر خوزه» از پرتقال ۲ بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. فاطمه سعادتی و لیلا برجعلی در کومیته جوانان نیز به ترتیب نتیجه را به شیلی و انگلستان واگذار گرده و حذف شدند.

روز گذشته نیز حدیثه جمال و احمدرضا محمودی در کاتای انفرادی دو مدال برنز برای تمی ملی کشورمان کسب کردند.

دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر۲۱ سال جهان با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در سالن «سنتیاگو مارتین» شهر تنریف جریان دارد.


منتخب امروز


نفرات برتر تکواندو «هان مادانگ» معرفی شدند