روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد


موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید یوهان زارکو در صورتی که موتور 2017 یاماها به تیم یاماها تک3 پیشنهاد شد، باید از پذیرفتن آن سر باز بزند. یوهان زارکو موتورسوار تیم یاماها تک3 برای پنجمین بار در این فصل هر دو موتورسوار تیم یاماها را شکست داد و در مسابقه سپانگ بعد از دو موتورسوار تیم دوکاتی رده سوم را کسب کرد. روسی و ماوریک...

موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید یوهان زارکو در صورتی که موتور 2017 یاماها به تیم یاماها تک3 پیشنهاد شد، باید از پذیرفتن آن سر باز بزند.

یوهان زارکو موتورسوار تیم یاماها تک3 برای پنجمین بار در این فصل هر دو موتورسوار تیم یاماها را شکست داد و در مسابقه سپانگ بعد از دو موتورسوار تیم دوکاتی رده سوم را کسب کرد.

روسی و ماوریک وینالس دو موتورسوار تیم اصلی یاماها همچنان مثل گذشته با موتور خود در شرایط خیس مشکل داشتند و مسابقه سپانگ را در رده های هفتم و نهم تمام کردند. هر دو موتوسوار از، از دست رفتن چسبندگی در شرایط خیس شکایت داشتند، چیزی که مهندس های یاماها در برطرف کردن آن شکست خوردند.

روسی می گوید این کاملا منطقی است که زارکو نخواهد موتور 2017 یاماها را در فصل بعد براند.

روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد ولنتینو روسی

روسی گفت:

راندن موتور 2017 یاماها در شرایط خیس غیرممکن است و زارکو احمق نیست. موتور 2016 در شرایط خیس به خوبی کار می کند، پس من درک می کنم که چرا زارکو گفت امیدوار است که برای فصل بعد موتور 2017 را تحویل نگیرد.

او اولین عنوان قهرمانی خود در موتو2 را سال 2015 بدست آورد و زمانی که در فصل بعد تیم وی، کالکس (Kalex)، تصمیم داشت موتور2016 را به او بدهند، او آن را نپذیرفت و در سال 2016 با موتور فصل قبل مجددا قهرمان موتو2 شد.

روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد یوهان زارکو

یوهان زارکو در مورد شرایط پیش رو گفت:

اگر یاماها در مورد موتور این فصل اشتباهاتی مرتکب شده است، من فکر نمی کنم آنها سال بعد این موتور را به تیم تک3 بدهند. عقل سلیم این را باور نمی کند. هدف داشتن چهار موتور در پیست است و یاماها نیاز دارد که چهار موتور رقابتی داشته باشد.

ماوریک وینالس می گوید زارکو باید در مورد موتور 2017 محتاط باشد و معتقد است که اگر تیم تک3 موتور مشابه با تیم اصلی داشته باشد این مورد حقیقتا به یاماها کمک می کند.

روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد روسی: زارکو نباید موتور 2017 یاماها را بپذیرد ماوریک وینالس

وینالس گفت:

بدون شک زارکو با نمونه اولیه مشکلاتی خواهد داشت، با این وجود، همیشه مثبت است که موتور های بیشتری در پیست داشته باشید و من فکر می کنم او همیشه ثابت کرده است که قادر است اطلاعات مفیدی به ما بدهد.

ما امیدواریم که فصل آینده اطلاعات بیشتری درمورد آنچه روی موتور انجام می دهیم داشته باشیم. همیشه بهتر است که اطلاعاتی از سه موتور داشته باشید تا دو موتور. در این فصل اطلاعات موتوری زارکو هیچ فایده ای برای ما نداشتند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



ولنتینو روسی: مانند زمان جوانی ام در موتوجی پی آرژانتین راندم