اعزام تیم کشتی سیستان و بلوچستان به رقابت های کشوری


رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: تیم کشتی فرنگی نوجوانان این استان امروز برای شرکت در رقابت های کشور به تهران اعزام شد.

اعزام تیم کشتی سیستان و بلوچستان به رقابت های کشوری

اعزام تیم کشتی سیستان و بلوچستان به رقابت های کشوری

سرویس استان ها - رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: تیم کشتی فرنگی نوجوانان این استان امروز برای شرکت در رقابت های کشور به تهران اعزام شد.

به گزارش فانوس، عادل شاهسونپور اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در گروه (الف) از ششم تا هشتم آذر در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار می شود.

وی افزود: تیم سیستان و بلوچستان سال گذشته با قهرمانی در رقابت های کشوری گروه (ب) در زاهدان مجوز حضور در گروه (الف) را اخذ کرد.

وی ادامه داد: فردین کهرازه، عرفان وظیفه دان، محمد اسدی، امیر حسین کول، سجاد کیخایی، امیرپوریا نارویی، ابوالفضل محمدی، هادی رمضان پور، ابوالفضل سنچولی و جواد سرحدی اعضای تیم کشتی سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت ها را تشکیل می دهند.

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار استان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در استان مشغول فعالیت هستند.

افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

کشتی تهران زاهدان سیستان و بلوچستان کشور استان رقابت اعزام تیم

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه تولیدات روستایی در رفسنجان