نفت طلاییه 0-0 پارس جنوبی؛ سرد، کسل کننده، بدون گل


نفت طلاییه 0-0 پارس جنوبی؛ سرد، کسل کننده، بدون گل

دیدار دو تیم نفت طلاییه تهران و پارس جنوبی جم در هفته...

طرفداری- در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت طلاییه تهران و پارس جنوبی جم به میزبانی تیم تهرانی به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس

نفت طلاییه 0-0 پارس جنوبی

جمعه 10 آذر 1396 / ساعت 15:00

تهران - ورزشگاه تختی تهران

تیم داوری: حسن اکرمی - رضا سخندان - محمدرسول ذورقی - علی احمدی / ناظر: زاهد بحرینی

گلزنان: ---

اخطارها: نفت طلاییه: محسن بنگر دقیقه 17 (کارت زرد)، امیرحسین فشنگچی دقیقه 45 (کارت زرد) / پارس جنوبی: حسین پورامینی دقیقه 65 (کارت زرد)

نفت طلاییه 0-0 پارس جنوبی؛ سرد، کسل کننده، بدون گل

ترکیب دو تیم
نفت طلاییه 0-0 پارس جنوبی؛ سرد، کسل کننده، بدون گل
گزارش بازی
نیمه اول: نیمه نخست این دیدار متعادل دنبال شد و هیچ یک از دو تیم برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند. جدی ترین موقعیت ایجاد شده بر روی دروازه های دو تیم در این نیمه، در دقیقه 10 برای تیم پارس جنوبی به وقوع پیوست. در این صحنه حمله پارس جنوبی با پاس به بیرون ارسلان مطهری به حسن پورامینی ختم شد و او نیز با شوت سرکش دروازه نفت را هدف قرار داد اما موفق به باز کردن دروازه نشد. در ادامه این پارسی ها بودند که سعی داشتند هرطور که شده به دروازه تیم میزبان نزدیک شوند اما نتوانستند موقعیت آنچنانی به وجود آورند. در این نیمه پربرخورد و فیزیکی دو بازیکن تیم نفت با کارت زرد جریمه شدند.

نیمه دوم: نیمه دوم نیز همانند نیمه اول سرد و بی روح آغاز شد. شاگردان تارتار که به نظر می رسید میل بیشتری به هجوم و کسب سه امتیاز دارند، با دو تعویض و وارد کردن سعید محمدی فر و احسان تاییدی به زمین مسابقه، تسلط بیشتری به بازی پیدا کردند و توپ را در نیمه زمین نفت بهتر به گردش در می آوردند، اما همچنان در به خطر انداختن دروازه این تیم ناموفق بودند. تا اینکه در دقیقه 75 نفتی ها روی ضدحمله با شوت تماشایی مجید علیاری زیباترین صحنه این بازی را خلق کردند، اما محسن فروزان با واکنش دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه تلاش های دو تیم برای نزدیک شدن به دو دروازه حاصلی نداشت تا دو تیم در پایان دیداری کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دهند.

شرح گل ها
---

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هدیه بزرگ نکونام به فوتبال خوزستان!