جیسون ماموا از اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر است


جیسون ماموا از اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر است

«جیسون ماموا» (Jason Momoa)، بازیگر نقش کال دروگو، اعلام کرد از اتفاقاتی که قرار است در فصل هشتم سریال Game of Thrones رخ دهند، خبر دارد. ماموا که برای دیدن عوامل سازنده سریال به بلفاست سفر کرده بود، از برخی اتفاقات مهم فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر شده است. هرچند آخرین فصل از این...

«جیسون ماموا» (Jason Momoa)، بازیگر نقش کال دروگو، اعلام کرد از اتفاقاتی که قرار است در فصل هشتم سریال Game of Thrones رخ دهند، خبر دارد.

ماموا که برای دیدن عوامل سازنده سریال به بلفاست سفر کرده بود، از برخی اتفاقات مهم فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر شده است. هرچند آخرین فصل از این سریال محبوب تا یک یا دو سال دیگر بر روی آنتن نخواهد رفت، اما بازیگران و دیگر عوامل ساخت آن از هم‌اکنون سخت مشغول کار هستند تا بتوانند این پروژه عظیم را تا آن زمان به اتمام برسانند.

با توجه به اینکه محبوبیت سریال Game of Thrones در هر فصل افزایش پیدا کرده، شبکه HBO تدابیر امنیتی بسیار شدیدی را اعمال کرده است تا اتفاقات داستانی مهم آن از قبیل نبردهای پیش رو و غیره لو نروند. البته نمی‌توان به صورت صد در صد این سریال را از خطر لو رفتن داستان حفظ کرد و فصل‌های گذشته آن همواره با این موضوع دست و پنجه نرم کرده‌اند. در هر صورت، برخی از افراد خوش شانس مانند جیسون ماموا هستند که از داستان و ماجراهای فصل آخر مطلع شده‌اند.

ماموا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که او برای دیدن سازندگان و بازیگران سریال به صحنه فیلم‌برداری آن‌ها سر زده و چیزهایی دیده است که نمی‌خواست ببیند. همانطور که در جریان هستید، ماموا (که اکنون به آکوامن دنیای سینما تبدیل شده است) در فصل اول نقش کال دروگو را برعهده داشت که با دنریس ازدواج کرده و متاسفانه در آخر آن فصل به دلیل عفونت زخم‌های خود می‌میرد. او گفت:

مطمئنا همه می‌دانند که این فصل قرار است به باشکوه‌ترین چیزی تبدیل شود که در تاریخ سریال‌های تلویزیونی ساخته شده است. این فصل برای بسیاری از مردم غیرقابل باور خواهد بود و فکر و ذهن آنان را به هم خواهد ریخت. البته من کمی ناراحت هستم چرا که به عنوان یکی از بزرگ‎‌‌ترین طرفداران سریال، دوست نداشتم آخر داستان برایم فاش شود.

جیسون ماموا از اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر است

طبق گفته‌های ماموا، فصل هشتم سریال Game of Thrones همانند یک انفجار بزرگ خواهد بود که سال 2019 را به لرزه درخواهد آورد. جالب است بدانید که تهیه کنندگان اصلی سریال از جمله «دیوید بنیاف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss) در رابطه با فاش شدن داستان این سریال همواره وسواس زیادی به خرج داده‌اند، اما برای آخرین فصل آن راضی شده‌اند تا یکی از بازیگرانی که دیگر در سریال حضور ندارد را در جریان داستان قرار دهند. مسلما ماموا نیز برای احترام گذاشتن به آن‌ها، حرفه‌ای عمل کرده و داستان را فاش نخواهد کرد.

ماموا در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره داشت که طرفرداران زیادی در دنیا وجود دارند که عاشق شخصیت کال درگو شده‌اند و می‌خواهند او را باری دیگر در سریال تماشا کنند، اما این اتفاق قرار نیست به واقعیت تبدیل شود. او گفت:

من فقط به این خاطر بر سر صحنه حضور داشتم تا دیوید بنیاف و دن ویس را ملاقات کنم و دلیل دیگری وجود ندارد. از آخرین باری که آن‌ها را دیده‌ بودم مدت زمان زیادی می‌گذشت به همین خاطر تصمیم گرفتم به آن‌ها سر بزنم. جالب است که مردم با دیدن من در صحنه فیلم‌برداری شروع به نظریه پردازی کرده‌اند، اما حقیقت این است که کال دروگو مرده است و نمی‌تواند برگردد. برگشت آن به سریال چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

هرچند قبول داریم که احتمال بازگشت کال دروگو بسیار پایین است، اما این دلیل نمی‌شود که او را از طریق خاطرات دنریس و یا سبزبینی‌های برن استارک دوباره مشاهده نکنیم. درست همانند زمانی که دنریس در خانه نامیراها کال دروگو را در خاطراتش دید، ممکن است که این اتفاق در آخرین فصل از سریال نیز تکرار شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
1
جیسون ماموا از اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones با خبر است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس