چطور با عکاسی همکار دالاهو شویم؟


اگر شما هم جزو عکاس های شیفته سفر هستید و لحظات ناب و دیدنی های سفر را...
اگر شما هم جزو عکاس های شیفته سفر هستید و لحظات ناب و دیدنی های سفر را ماهرانه با دوربین تان ثبت می کنید یا از آن ها فیلم می گیرید، می توانید با خانواده دالاهو همراه شوید. ثبت جاذبه ها و زیبایی های طبیعی و فرهنگی در سفرهای مختلف بخشی از سفرهای به یادماندنی است. دالاهو همواره به این بخش توجه داشته و برای به یاد ماندن این خاطره ها و اشتراک آن ها...

اگر شما هم جزو عکاس‌های شیفته سفر هستید و لحظات ناب و دیدنی‌های سفر را ماهرانه با دوربین‌تان ثبت ‌می‌کنید یا از آن‌ها فیلم می‌گیرید، ‌می‌توانید با خانواده دالاهو همراه شوید. ثبت جاذبه‌ها و زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی در سفرهای مختلف بخشی از سفرهای به یادماندنی است. دالاهو همواره به این بخش توجه داشته و برای به یاد ماندن این خاطره‌ها و اشتراک آن‌ها با دیگران تمایل دارد با عکاس‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای بیشتری برای تهیه عکس و فیلم همکاری کند.

عکس‌های دالاهو

دالاهو یک شرکت گردشگری متعهد به اکوتوریسم و با سفرهای مسئولانه به طبیعت و مناطق تاریخی-فرهنگی است. این نوع سفرها بخشی از فعالیت گردشگری دالاهو هستند. ‌ما می‌کوشیم تا دیدنی‌ها و زیبایی‌های ایران و جهان را به سایرین هم معرفی کنیم. یکی از راه‌های مناسب برای این کار استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های ثبت‌شده در سفرهای‌مان است. ما در دالاهو آرشیو کاملی داریم از عکس‌ها و فیلم‌های مربوط به سفرها و تورهای مختلفی که تا امروز برگزار کرده‌ایم. اما برای به روزرسانی و کامل‌تر کردن این آرشیو مایلیم با عکاس‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای بیشتری همکاری کنیم. با توجه به سفرهای مختلف دالاهو در فصل‌های متفاوت، تغییر جاذبه‌ها و افزایش تعداد تورها و تنوع آن‌ها، وجود شما در کنار ما برای تهیه عکس‌ها و فیلم‌های مختلف و متنوع تأثیر مهمی خواهد داشت. ما این عکس‌ها و فیلم‌ها را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی دالاهو منتشر خواهیم کرد.

برای هماهنگ بودن عکس‌ها و فیلم‌های متنوع عکاسان مختلفِ همکار با دالاهو، ویژگی‌هایی کلی تعریف کرده‌ایم. اما شرایط اختصاصی هر عکس و فیلم با توجه به خود عکاس و فیلمبردار، سفر و تجربه‌های خاص عکاس‌ها و فیلمبردارها متغیر است، موارد عمومی مدنظر دالاهو برای ثبت عکس و فیلم در زیر آمده اما برای صحبت‌های بیشتر و تبادل نظرات و خواسته‌های‌تان رزومه خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

چطور با عکاسی همکار دالاهو شویم؟

شرایط کلی:

انتخاب سفر با دالاهو است و شما در صورت تمایل ‌می‌توانید در سفر مشخص‌شده با ما همکاری کنید. عکس‌‌ها و فیلم‌هایی که در هر سفر ثبت ‌می‌کنید در سایت، شبکه‌های مجازی (اینستاگرام و تلگرام) یا ایمیل مارکتینگ دالاهو استفاده خواهد شد. دالاهو عکس‌‌ها و فیلم‌های‌تان را با اسم و مشخصات خود شما منتشر خواهد کرد. عکس‌ها و فیلم‌ها باید خام و فاقد دخل و تصرف گرافیکی باشند. پس آنها را بدون استفاده از فیلتر و بدون ادیت خاص از شما تحویل ‌می‌گیریم.

در مورد ارسال فیلم به این نکته توجه کنید
به جز فیلم خام، ما یک نسخه دوم از فیلم‌تان را هم تحویل می‌گیریم که باید این مشخصات را داشته باشد:
مدت زمان نسخه دوم کمتر از سه دقیقه و نیم، و حجم آن کمتر از ۲۰ مگابایت باشد.
مشخصات فیلم شامل عنوان فیلم، نام تهیه‌کننده، زمان و محل تهیه فیلم در ابتدا یا انتهای نسخه دوم درج شود.

دالاهو زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا باید شئونات اسلامی در عکس‌ها و فیلم‌ها رعایت شود تا به راحتی بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

اگر یکی از افراد داخل عکس یا فیلم از انتشار تصویر خود ناراضی باشد، عکس یا فیلم منتشر نخواهد شد. پس بهتر است قبل از تحویل عکس و فیلم از رضایت افراد داخل تصویر مطمئن شوید. آثار ارسالی را حتما باید ارسال‌کننده تهیه کرده باشد و متعلق به شخص دیگری نباشد. مسئولیت حقوقی این مسئله به عهده ارسال‌کننده است. از قرار دادن هرگونه لوگو بر روی عکس یا فیلم خودداری کنید. تصاویر و فیلم‌های ارسالی شما توسط تحریریه دالاهو ویرایش می‌شود و نام شما روی آنها درج خواهد شد. انتشار آثار شما منوط به رعایت مشخصات اعلام شده و تاییدیه هئیت تحریریه دالاهو است. دالاهو تعهدی در قبال انتشار قطعی آثار نخواهد داشت.

شرایط اختصاصی:

از آنجایی که ممکن است هر عکاسی ویژگی‌‌های متفاوتی برای همکاری داشته باشد، شرایط اختصاصی این همکاری جداگانه مشخص می‌شود. پس اگر علاقه دارید تا در این زمینه همراه ما باشید، با دالاهو تماس بگیرید. شرایط اختصاصی و نحوه همکاری، توافق بین شما و ما خواهد بود.

منتظر گفت و گو با شما هستیم.

لطفا برای ارسال رزومه و ثبت تقاضای همکاری خود فرم استخدام دالاهو را پر کنید.


1396/09/11 | کد مطلب: 3940
برچسب‌ها: مجله دالاهو
چطور با عکاسی همکار دالاهو شویم؟
چطور با عکاسی همکار دالاهو شویم؟ سپیده اقتداری
چطور با عکاسی همکار دالاهو شویم؟

کارشناس ارشد فلسفه هنر، مترجم و ویراستار، علاقه‌مند به خواندن و نوشتن.


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید: