مرضیه عشقی: حواشی دردی از کبدی زنان دوا نمی‌کند/ حضور دائمی راضی‌ها و ناراضی‌ها در ورزش


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ مرضیه عشقی در واکنش به حواشی به وجود آمده در فدراسیون کبدی در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: به عنوان کسی که 13 سال سابقه کبدی دارم و با این سیستم کار کرده‌ام، می‌گویم، در هر فدراسیونی نواقص و ناعدالتی وجود دارد. در ورزش همیشه یک قشری راضی و یک قشری ناراضی هستند. آقای مقصودلو به عنوان رئیس فدراسیون کبدی...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ مرضیه عشقی در واکنش به حواشی به وجود آمده در فدراسیون کبدی در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: به عنوان کسی که ۱۳ سال سابقه کبدی دارم و با این سیستم کار کرده‌ام، می‌گویم، در هر فدراسیونی نواقص و ناعدالتی وجود دارد. در ورزش همیشه یک قشری راضی و یک قشری ناراضی هستند. آقای مقصودلو به عنوان رئیس فدراسیون کبدی زحمات زیادی برای این رشته کشید و نباید یک طرفه قضاوت کرد. اما شنیدم ایشان از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون انصراف داده‌اند و متاثر شدم.

ملی‌پوش کبدی بانوان با ستایش شایلا جین سرمربی هندی کبدی بانوان ایران، افزود: هند مهدی کبدی دنیا است و اگر منصفانه صحبت کنیم ما هم از این مربی مسائل زیادی آموختیم. اما جین اختیار تام نداشت و اگر همه امور به دست او می‌چرخید شاید مفیدتر می‌بود. در هر صورت حضور مربی خارجی در شرایطی کمک بسزایی به پیشرفت یک تیم خواهد کرد که مداوم و حساب شده باشد، اما زمان کوتاه چیزی را درست نمی‌کند. این مربی زمان کمی برای شناخت بازیکنان در دست داشت.

وی ادامه داد: مربی خارجی در صورتی به تیم کمک می‌کند که مربی‌ای را در کنار خود داشته باشد که به شناخت کاملی از بازیکنان رسیده است؛ خانم مقصودلو به عنوان یکی از پیشکسوتان با تجربه کبدی بانوان ایران، از عهده این کار برمی‌آید. اما خانم دانش و یادی مقدم مربیان بسیار خوب و در عین حال کم تجربه هستند. تجربه نیمکت نشینی در مسابقات مهم را ندارند.

مرضیه عشقی: حواشی دردی از کبدی زنان دوا نمی‌کند/ حضور دائمی راضی‌ها و ناراضی‌ها در ورزش

عشقی با تاکید بر اینکه، تیم امسال بهترین تیم ادوار کبدی بانوان ایران بود، عنوان کرد: فرصت کمی برای هماهنگی بازیکنان وجود داشت. از طرفی همگی روی پیروزی مقابل هند برنامه ریزی کرده بودیم و از کره جنوبی غفلت کرده بودیم.

طبق صحبت یکی از بازیکنان سابق کبدی زنان ایران، نظافت فدراسیون به عهده ملی‌پوشان بوده تا فدراسیون کبدی به خدمه پول نظافت ندهد و همچنین به طور ناعادلانه‌ای و با تصمیم یکی از اعضای کادر فنی به جز سرمربی، اسامی برخی بازیکنان از ترکیب تیم خط می‌خورد. مرضیه عشقی با تایید این صحبت‌ها عنوان کرد: من هم تمام این مسائل را تجربه کرده‌ام و دفعات زیادی هم نامم دقیقه نود از ترکیب تیم خط خورده با اینکه مستحق نادیده گرفتن نبودم. اما مطرح کردن این مسائل دردی از کبدی زنان ایران دوا نمی‌کند. باید به دنبال راهکار بود. حتی تحلیل این حواشی هم کار بیهوده‌ای است.

بانوی ملی‌پوش کبدی بانوان در ادامه خاطر نشان کرد: در خصوص مربی مرد تایلند و روسری‌ای که سرش بود ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم. اما فعلا منتظریم تا ببینیم تکلیف کبدی بانوان ایران چه خواهد شد، آن هم در شرایطی که سال آینده مسابقات جاکارتا پیش روی ما قرار دارد. امیدوارم اوضاع و احوال فدراسیون کبدی بهبود یابد. در پایان از رسانه‌ها می‌خواهم که از دامن زدن به حواشی اخیر فدراسیون کبدی پایان بدهند.


منتخب امروز


واکنش زیبا و احساسی دختران پرسپولیسی به درگذشت ملیکا محمدی + عکس