آخرین فصل سریال خانه پوشالی کوتاه‌تر خواهد بود


آخرین فصل سریال خانه پوشالی کوتاه‌تر خواهد بود

توقف تولید سریال خانه پوشالی تا سال 2018 ادامه خواهد داشت همچنین فصل آخر این سریال بدون حضور کوین اسپیسی و کوتاه‌تر خواهد بود. چند ماه پیش، نتفلیکس شروع به ساخت فصل ششم سریال «خانه پوشالی» (House Of Cards) کرد اما چند هفته از شروع کار نگذشته بود که دردسری برای بازیگر اصلی این کار به وجود آمد. پس از...

توقف تولید سریال خانه پوشالی تا سال 2018 ادامه خواهد داشت همچنین فصل آخر این سریال بدون حضور کوین اسپیسی و کوتاه‌تر خواهد بود.

چند ماه پیش، نتفلیکس شروع به ساخت فصل ششم سریال «خانه پوشالی» (House Of Cards) کرد اما چند هفته از شروع کار نگذشته بود که دردسری برای بازیگر اصلی این کار به وجود آمد. پس از این که خبر رسوایی جنسی از سوی «هاروی واینستین» (Harvey Weinstein) به میان آمد، چند مورد دیگر نیز در هالیوود مطرح شد که یکی از آن‌ها خبر رسوایی جنسی «کوین اسپیسی» (Kevin Spacey) بازیگر سریال خانه پوشالی بود.

این بازیگر متهم به آزار جنسی فردی در سال‌ها پیش شده بود، پس از پخش این خبر تعدادی دیگر هم مدعی شدند که از سوی اسپیسی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند. سازندگان این سریال بر این تلاشند که راهی برای حذف شخصیت فرانک آندروود از فیلم «خانه پوشالی» پیدا کنند تا مجبور نباشند که صحنه‌ای از کوین اسپیسی را به نمایش بگذارند. تولید سریال خانه پوشالی از ماه اکتبر متوقف شده است اما طبق خبر‌ها نتفلیکس راه حل مشکل این سریال را پیدا کرده است.

سریال خانه پوشالی کار تولیدات خود را از اوایل 2018 بدون حضور کوین اسپیسی شروع خواهد کرد. در حالی که نتفلیکس راه حل غیاب اسپیسی را اعلام نکرده، خبر هشت قسمتی بودن این فصل را داده است و گفته که این فصل «پایان خوب و خلاقانه‌ای» خواهد داشت. سریال خانه پوشالی بعد از کنار گذاشتن کوین اسپیسی، با تمرکز بر شخصیت «رابین رایت» (Robin Wright) به کار خود ادامه می‌دهد.

ششمین و آخرین فصل House Of Cards تاریخ پخش مشخصی ندارد اما به طور قطع در زمان پخش پیش‌بینی شده‌اش که تابستان 2018 بود، پخش نخواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آخرین فصل سریال خانه پوشالی کوتاه‌تر خواهد بود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار جدیدی از فروش Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد