فرانک پرتو آذر و پیوستن به پویش اهدای مدال / زلزله زدگان را فراموش نکنیم


فرانک پرتو آذر یکی از چهره های خوشنام و البته جوان دوچرخه سواری ایران است...
فرانک پرتو آذر یکی از چهره های خوشنام و البته جوان دوچرخه سواری ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تنها نماینده ایران در بخش زنان بود. او در بخش رلی تیمی امدادی ، در حالی با تیم ملی در سکوی سوم قرار گرفت که این افتخار برای نخستین بار برای ایران به دست می آمد. در بخش انفرادی هم فرانک توانست بعد از رکابزن چینی ، نایب قهرمان آسیا شود و...

فرانک پرتو آذر و پیوستن به پویش اهدای مدال / زلزله زدگان را فراموش نکنیمفرانک پرتو آذر یکی از چهره های خوشنام و البته جوان دوچرخه سواری ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تنها نماینده ایران در بخش زنان بود. او در بخش رلی تیمی امدادی ، در حالی با تیم ملی در سکوی سوم قرار گرفت که این افتخار برای نخستین بار برای ایران به دست می آمد. در بخش انفرادی هم فرانک توانست بعد از رکابزن چینی ، نایب قهرمان آسیا شود و بانوی اول دوچرخه سواری کراس کانتری ایران لقب گیرد. حالا این قهرمان جوان دوچرخه سواری کراس کانتری آسیا به پویش اهدای مدال برای زلزله زدگان کرمانشاه پیوسته است.

پرتو آذر با اشاره به تصمیمش برای پیوستن به کمپین اهدای مدال برای زلزله زدگان اظهار کرد: برای من مدال آسیایی از نظر مالی ارزش چندانی ندارد اما نگاه کردن به این مدال برایم یادآور تلاشی است که در این مسیر داشته ام. ما توانستیم با تلاشمان طلسم را بشکنیم و غیر ممکن را ممکن کنیم و این مدال با ارزش را به دست آوریم .تیم دوچرخه سواری ما سختی های بسیاری را برای کسب این موفقیت متحمل شد و می توانم بگویم که در حال حاضر بالاترین دارایی من این مدال است.

پرتوآذر یادآور شد: اهدا کردن مدال کار آسانی نیست چرا که راه به دست آوردن مدال برای یک ورزشکار بسیار دشوار است، مدال برای کسی که زحمت کشیده و آن را به دست آورده، بسیار با ارزش است. شاید مراسم اهدای مدال در یک دقیقه اتفاق بیفتد اما این مدال ثمره و یادآور تلاش های مدام و سختکوشی ورزشکاران است.

پرتو آذر گفت:شاید این سوأل پیش بیاید که چرا من این کار را در همان زمان که این اتفاق تلخ رخ داد انجام ندادم،چون توجه همه مردم و رسانه ها در آن زمان کمک به زلزله زدگان بود.اما با گذشت زمان ممکن است این اتفاق و وضعیت مردم زلزله زده به فراموشی سپرده شود.

فرانک پرتوآذر درباره وضعیت امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه توضیح داد‌: خانم الهام پاوه نژاد با همکاری یکی از ستادهای مردمی در کرمانشاه برای کمک رسانی به زلزله زدگان تلاش بسیاری دارند و من در صحبتی که با ایشان داشتم متوجه شدم که هنوز هم زلزله زدگان وضعیت نامناسبی دارند و به کمک ما نیازمند هستند. قرار نیست مبالغ بالایی پرداخت کنیم. ما باید در حد توانمان به آنها کمک کنیم. هر کس به سهم خود می تواند کمک هایش را از طریق مراکز معتبر و تأیید شده مانند هلال احمر و ستاد حامیان مردمی به این مناطق ارسال نماید. با سرد شدن هوا و بارش برف و باران شرایط سخت تری در انتظار زلزله زدگان است و نباید آنها را فراموش کنیم.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته