لوییس همیلتون: بوتاس قدرتمند تر باز خواهد گشت


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون، قهرمان فصل 2017 فرمول یک معتقد است هم تیمی او، والتری بوتاس پس از واگذاری نتیجه به او در سال 2017، رقیب قدرتمند تری خواهد شد. بوتاس در سال 2017 جانشین نیکو روزبرگ بازنشسته شد و با پیروزی در گرندپری های روسیه و اتریش، نیم فصل اول را تنها با 19 امتیاز اختلاف نسبت به همیلتون به پایان رساند. اما او موفق نشد...

فرمول یک ایران – لوییس همیلتون، قهرمان فصل 2017 فرمول یک معتقد است هم تیمی او، والتری بوتاس پس از واگذاری نتیجه به او در سال 2017، رقیب قدرتمند تری خواهد شد.

بوتاس در سال 2017 جانشین نیکو روزبرگ بازنشسته شد و با پیروزی در گرندپری های روسیه و اتریش، نیم فصل اول را تنها با 19 امتیاز اختلاف نسبت به همیلتون به پایان رساند. اما او موفق نشد در نیم فصل دوم عملکرد خوب خود را ادامه دهد و در شش مسابقه ابتدایی که همیلتون موفق به کسب پنج پیروزی در آنها شد، تنها موفق شد دو بار روی سکو برود.

پس از قطعی شدن چهارمین قهرمانی همیلتون در مکزیک، راننده فنلاندی در دو گرندپری نهایی سریعترین مرسدس بود و پیروزی او در ابوظبی پایان خوشی برای اولین فصل این راننده در مرسدس بود. مرد انگلیسی مرسدس معتقد است والتری در سال 2018 رقیب سرسخت تری برای او خواهد بود. وی گفت:

والتری امسال رقیب شگفت انگیزی بود. این آسان نیست که سال اول را در تیمی جدید بگذرانید، آن هم وقتی برنامه داشتید در آن سال جای دیگری باشید.

در آن زمان است که فرصت بسیار کمی برای هماهنگ شدن با تیم جدید، کنار آمدن با سیستم ها و قوانین جدید دارید. زمان زیادی طول می کشد تا بیاموزید چگونه از ماشین خود نهایت بهره را ببرید، با این حال او در ابتدای فصل بسیار سریع بود.

مورد دیگر، فشاری است که در رقابت برای کسب قهرمانی جهان به شما وارد می شود که اصلاً راحت نیست. راننده هایی بوده اند که با لغزشی کوچک، پسرفت کرده و دیگر هرگز به رقابت برنگشته اند.

او ذهن بسیار قدرتمندی داشت که توانست به شرایط ایده آل باز گردد و پایان مقتدرانه ای داشته باشد پس من معتقدم او سال بعد قدرتمند تر باز خواهد گشت.

لوییس همیلتون: بوتاس قدرتمند تر باز خواهد گشت لوییس همیلتون: بوتاس قدرتمند تر باز خواهد گشت والتری بوتاس و لوییس همیلتون

همیلتون همچنین بوتاس را به خاطر روابط فوق العاده اش در مرسدس تحسین کرد، در حالیکه رابطه او با هم تیمی سابقش روزبرگ، بسیار سرد بود:

احترام فوق العاده ای بین ما وجود دارد و هر دو کار یکسانی را انجام می دهیم؛ فکر می کنم از اخلاقیات خانوادگی یکسانی هم برخوردار هستیم.

هر دوی ما می خواهیم برنده شویم و روی پیست سریعترین باشیم و هیچ چیز پشت پرده ای وجود ندارد، هیچ چیز، روابط فوق العاده ای در تیم برقرار است. می خواهیم روی پیست سریعترین باشیم و او با توجه به استعداد خود، از روش دیگری استفاده نمی کند. او این هدف را برای من هم می خواهد، و کنار آمدن با آن بسیار ساده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)