نخستین پیروزی بهنمیر و برتری پیکان در روز استراحت ذوب آهن


نخستین پیروزی بهنمیر و برتری پیکان در روز استراحت ذوب آهن

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان به پایان رسیدو در آخرین بازی این هفته تیم بهنمیر مازندران در خانه موفق شد آبنوس تهران را شکست دهد و در اولین تجربه خود در این فصل برنده از میدان خارج شود. در این بازی تیم بهنمیر با بهره مندی از مهره هایی چون شبنم علیخانی، مونا خواجه‌کلایی و مهسا صابری موفق شد در 3 ست پیاپی...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان به پایان رسیدو در آخرین بازی این هفته تیم بهنمیر مازندران در خانه موفق شد آبنوس تهران را شکست دهد و در اولین تجربه خود در این فصل برنده از میدان خارج شود.

در این بازی تیم بهنمیر با بهره مندی از مهره هایی چون شبنم علیخانی، مونا خواجه‌کلایی و مهسا صابری موفق شد در ۳ ست پیاپی تیم آبنوس تهران را شکست دهد. این پیروزی با امتیاز ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۳ برای بهنمیر به دست آمد.

پیکان و سالوت در زمان نامناسب

در یکی دیگر از بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران تیم های پیکان و سالوت برابر هم صف آرایی کردند که این بازی را پیکان ۳ بر صفر به سود خود خاتمه داد. پیکان ست اول را ۲۵ بر ۱۱ از سالوت برد و ست دوم نیز ۲۵ بر ۱۳ به سود پیکان به پایان رسید.

سالوت که ست به ست در حال پیشرفت بود در ست سوم ۱۷ امتیاز از پیکان گرفت اما در نهایت این ست را هم به حریف خوشنامش واگذار کرد تا در نهایت در مصاف با یکی از تهرانی های لیگ برتر والیبال زنان در هر ۳ ست بازنده میدان را ترک کند.

این مسابقه به همت باشگاه سالوت که میزبان بازی بود با حضور تنی چند از ورزشکاران به نام ورزش زنان کشورمان از حمله شهربانو منصوریان و زهرا قنبری برگزار شد و قرار بود عواید این بازی به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یابد اما ساعت نامناسب این بازی (ساعت ۱۳ روز پنج شنبه در اوج آلودگی و اتفاقات ناشی از وقوع زلزله تهران) برنامه ویژه این بازی را تحت تاثیر قرار داد.

تیم والیبال نماینده تهران هم با اسم عجیبش ۳ بر صفر برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسید. نماینده تهران ابتدا با نام رایکا وارد لیگ برتر والیبال بانوان شد اما حامی مالی این تیم از حمایت خود انصراف داد و اکنون این تیم بی نام با اسم نماینده تهران به کار خود در لیگ برتر والیبال زنان ادامه می دهد.

نماینده تهران در مسابقه برابر تیم شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر والیبال با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ ، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ تیم تبریزی را مغلوب کرد ذوب‌آهن اصفهان نیز در این هفته استراحت داشت. با نتایج هفته سوم پیکان با ۹ امتیاز صدرنشین شد. ذوب‌آهن و بهنمیر نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

برای مشاهده خبرهای بیشتر در مورد حوزه والیبال بانوان کلیک کنید




آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...