اعدام قاتل دختر بچه 9ساله قابل ستایش نیست؟ +عکس


تراز: روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و قانون در گزارش‌هایی به اعدام قاتل ستایش دختر نه ساله افغانستانی پرداخته و ضمن نوجوان خواندن قاتل و این که چرا پدر مقتول رضایت نداده است در چرایی اجرای این حکم آسمانی تشکیک کردند!

به گزارش تراز ،روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و قانون در گزارش‌هایی به اعدام قاتل ستایش دختر نه ساله افغانستانی پرداخته و ضمن نوجوان خواندن قاتل و این که چرا پدر مقتول رضایت نداده است در چرایی اجرای این حکم آسمانی تشکیک کردند!
بنابر این گزارش، در بخشی از گزارش شرق در این رابطه آمده است: «نوجوان ایرانی متهم به قتل ستایش، دختربچه افغانستانی، صبح روز پنجشنبه اعدام شد... زمانی که مأموران به خانه امیرحسین رفتند، جسد در اسید سوخته ستایش را پیدا کردند و به دستور بازپرس آن را به پزشکی ‌قانونی انتقال دادند. امیرحسین بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد.»

اعدام قاتل دختر بچه 9ساله قابل ستایش نیست؟ +عکس


چنان که از این گزارش‌ها مشخص می‌شود قاتل دختر بچه بیگناهی را مورد تجاوز قرار داده، در ادامه او را کشته و پس از آن ضمن جنایت بر میت او را در اسید سوزانده است!
حکم آسمانی و قرآنی چنین فردی مشخص است ولی روزنامه زنجیره ای شرق در ادامه به تلاش‌های بی نتیجه برای کسب رضایت از پدر مقتول می‌پردازد و می‌نویسد : « در این مدت خانواده امیرحسین خیلی تلاش کردند تا از خانواده ستایش رضایت بگیرند. پدر و مادر امیرحسین به‌همراه تعدادی از فعالان اجتماعی برای جلب رضایت اقدام کردند، اما خانواده ستایش رضایت ندادند. البته او مرد محترمی است و من در این مدت بی‌احترامی از او ندیدم، اما می‌توانست امیرحسین را ببخشد که این کار را نکرد.»
انتظار تحکم آمیز و شماتت پدر یک دختر بچه بیگناه که او را مورد تعرض قرار داده کشته و در اسید سوزانده‌اند تا قاتل را مورد عفو قرار دهد خود جنایت و خباثت دیگری است که از یک انسان آزاده و متدین انتظار آن نمی‌رود ولی ظاهرا روزنامه‌های زنجیره‌ای مرزهای انسانیت را درنوردیده و تعاریف دیگری از مفاهیم انسانی ارائه کرده‌اند.
ممکن است فردی در حالت عصبانیت فردی را به قتل برساند و خانواده مقتول به توصیه قرآن و بزرگان دین گذشت کنند و قاتل نجات یافته و عمر دوباره‌ای را شروع کند ولی زمانی که یک انسان علاوه بر قتل مرتکب جنایات دیگری شده باشد از جمله تعرض به مقتول و جنایت بر میت و به عنوان نمونه سوزاندن پیکر او در اسید جامعه دچار ناامنی روانی می‌شود، در سال گذشته جنایات مشابه از جمله قتل آتنا اصلانی و سرقت یک خودرو منتهی به قتل یک نوزاد بیگناه اتفاق افتاده و جامعه ملتهب گردید، انتظار روزنامه‌های زنجیره‌ای که التهاب و تشنج روانی جامعه نادیده گرفته شده و قاتل و متهمین مورد عفو قرار بگیرند عجیب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(عکس) واکنش رضا رشیدپور به کاندیداتوری جلیلی