کنسرت «نوبانگ مهر» به خوانندگی عبدالحسین مختاباد


کنسرت «نوبانگ مهر» به خوانندگی عبدالحسین مختاباد

رسانه نوا – گروه موسیقی «نوبانگ مهر» به خوانندگی عبدالحسین مختاباد 20 دی‌ ماه در نخستین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت. به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی «نوبانگ مهر» به سرپرستی محسن حسینی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد، چهارشنبه 20 دی‌ ماه در نخستین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی...

رسانه نوا – گروه موسیقی «نوبانگ مهر» به خوانندگی عبدالحسین مختاباد ۲۰ دی‌ ماه در نخستین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی «نوبانگ مهر» به سرپرستی محسن حسینی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد، چهارشنبه ۲۰ دی‌ ماه در نخستین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت خود را برگزار کرد.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های عبدالحسین مختاباد به نام‌های «تمنای وصال»، «سایه‌ دوست» و «سیاه مشق» به همراه قطعاتی از ساخته‌های محسن حسینی اجرا شدند.

قطعات «سرگشته» (فولکلور) با شعری از اسحاق انور، «چشم به راه» از ساخته‌های حسین یوسف زمانی و با شعری از قدمعلی سرامی، قطعه فولکلور «پیمانه خالی»، آهنگ بی‌کلام «زلف پریشان»، «مجنون بی لیلا» از ساخته‌های ایرج امیرنظامی با شعری از اسحاق انور، «بی وفا» با آهنگسازی و شعری از جهانبخش پازوکی، «زمزمه عشق» از ساخته‌های محسن حسینی با شعری از قربان ولیئی و «تمنای وصال» از ساخته‌های عبدالحسین مختاباد با شعری از شیخ بهایی به همراه ساز و آواز آثاری هستند که در این کنسرت طی ۲ بخش اجرا شدند.

ناصر رحیمی نوازنده فلوت، داود منادی نوازنده ویولن سل، مونیکا لُران، نگین حاتمی، پیمان شامی، نوید شعبانزاده، احسان شامی و فرزاد صیدی نوازندگان ویولن، دانیال اسدی راد و مهدی منادی نوازندگان ویولن آلتو، فاروق آزادیان نوازنده تار و سه تار، مجید مظاهری نوازنده کمانچه، نگار اعزازی نوازنده دف و سازهای کوبه ای، مسعود جمشیدی نوازنده نی، میثم رفعتی فرد نوازنده تمبک و صبا مختاباد هم خوان اعضای گروه موسیقی «نوبانگ مهر» را به سرپرستی محسن حسینی نوازنده سنتور تشکیل می‌دادند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ داریوش سلیمی بنام سو گلی لوله لوله