مهندس مسابقه جدید کیمی رایکونن برای فرمول یک 2018


فرمول یک ایران – فراری به زودی اعلام خواهد کرد که کارلو سانتی مهندس مسابقه کیمی رایکونن در فرمول یک 2018 خواهد شد، این تصمیم بعد از جدایی دیو گرینوود از این تیم اتخاذ شده است. گرینوود مارانلو را به مقصد تیم مانور ترک کرد و این اتفاق فراری را مجبور کرد تا در چند هفته گذشته به دنبال بهترین انتخاب برای بهبود شرایط باشد. هر چند که هنوز چیزی...

فرمول یک ایران – فراری به زودی اعلام خواهد کرد که کارلو سانتی مهندس مسابقه کیمی رایکونن در فرمول یک 2018 خواهد شد، این تصمیم بعد از جدایی دیو گرینوود از این تیم اتخاذ شده است.

گرینوود مارانلو را به مقصد تیم مانور ترک کرد و این اتفاق فراری را مجبور کرد تا در چند هفته گذشته به دنبال بهترین انتخاب برای بهبود شرایط باشد. هر چند که هنوز چیزی رسمی نشده است، سایت موتوراسپرت فقط مطلع است که سانتی که پستش مهندس داده های رایکونن بود حالا ترفیع گرفته است.

این حرکت نشان می دهد که فراری و ماریا بینوتو به سیاست های خودشان پایبند هستند و ترجیح می دهند که از استعدادهای خودشان بهره برده و به دنبال جذب نیرو از تیم های دیگر نباشند.

مهندس مسابقه جدید کیمی رایکونن برای فرمول یک 2018 مهندس مسابقه جدید کیمی رایکونن برای فرمول یک 2018 سرجیو مارکیونه رئیس فراری

ِتغییر مهندس رایکونن یکی از تغییراتی است که در فصل 2018 رخ داده تا تیم فراری خیز بلندی برای قهرمانی فرمول یک بردارد. هم چنین رئیس عملیات پیست فراری یعنی دیگو لورنو مسئولیت دیگری را خواهد پذیرفت و جاک کلیر و کلودیو آلبرتینی جای او را خواهند گرفت.

انتظار می رود که کریستین کورادینی هم به عنوان رئیس مکانیک ها انتخاب شود، کسی که سال هاست با فراری کار می کند. مارکو ماتاسا هم که قبلا مهندس تورو روسو بود به فراری آمده تا در کنار ماسیمو ریولا مسئولیت برنامه استعدادیابی راننده های جوان فراری را بر عهده بگیرند.

مهندس سابق کارلوس ساینز تورو روسو را در پایان سال قبل ترک کرد و حالا او تصمیم گرفته که کمک کند تا نسل بعدی راننده های بااستعداد به مارانلو آورده شوند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...