طالبان جسد سرباز ارتش ملی را از قبر بیرون کشیدند


طالبان جسد یکی از سربازان ارتش ملی را که در هلمند کشته شده بود چند ساعت بعد از خاکسپاری اش از قبر بیرون کشیدند. جرم این سرباز این بود که همه خوانواده خود را رها کرده و به خاطر دفاع از ناموس مردم این کشور سال ها در هلمند سینه سپر کرد و رزمید تا که...

طالبان جسد یکی از سربازان ارتش ملی را که در هلمند کشته شده بود چند ساعت بعد از خاکسپاری اش از قبر بیرون کشیدند.

جرم این سرباز این بود که همه خوانواده خود را رها کرده و به خاطر دفاع از ناموس مردم این کشور سال ها در هلمند سینه سپر کرد و رزمید تا که جان شیرن خود را فدای این مردم ساخت اما این است پاداش این افسر خون آلود که درحضور خوانوده و اقوام اش برش داده شد؟

بعد از گذشت شش ساعت از مراسم خاکسپاری این سرباز ارتش ملی ملا نجیب، سرلشکر گروه طالبان به همراه افراد اش به ولسوالی راغستان بدخشان حمله و مردم محل را حین ادای نماز شام گرفتار کردند و حدود هفتاد نفر را با خود به قریه دهگه که مرکز طالبان است بردند. مردم بیگناه مجبور شدند با پای برهنه حدود یک و نیم ساعت روی برف ها پیاده تا آنجا بروند.

این مزدوران تعداد زیادی از مردم را مورد لت و کوب شدید قرار دادند و دست و پا و سرشان را شکستاندند. جسد سرباز را بعد از شام از قبر بیرون کشیدند، پاهایش را با طناب بستند و تا قریه دهگه او را روی برف ها کشیدند و بردند که تمام قسمت های بدن اش پاره شده و تا هنوز جسد او به حالت برهنه در جلوی قرارگاه شان افتاده است.


طالبان جسد سرباز ارتش ملی را از قبر بیرون کشیدند



ملا جمعه گل

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | ویدیویی تکان‌دهنده از دار زدن چهار نفر روی چرثقیل در حال حرکت توسط طالبان!