5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97


۵ کشور دیدنی در تورهای نوروز97 نو شدن فصل‌ها به ما می آموزد که بیشتر از هرچه به تغییر و جابه‌جایی فکر کنیم و در این فکر چه بهتر از آنکه برای شروع این تغییر در سال جدید برای سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنیم. آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با تنظیم...

۵ کشور دیدنی در تورهای نوروز97

نو شدن فصل‌ها به ما می آموزد که بیشتر از هرچه به تغییر و جابه‌جایی فکر کنیم و در این فکر چه بهتر از آنکه برای شروع این تغییر در سال جدید برای سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنیم.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با تنظیم فهرستی دقیق از بهترین مقصدهای سفر نوروزی به شما این امکان را می‌دهد که خاطره‌انگیزترین سال جدید را آغاز کنید.

نوروز97 در هند

5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97

تغییر را باید از دنیای فکری شروع کرد و برای این روبه‌رو شدن بهتر است با همراهی تور هند نوروز 97 به سرزمین ادیان، رنگ‌ها و زیبایی‌ها رفت و از شگفتی و زیبایی همنشینی انسان‌ها با ادیان و اعتقادهای مختلف در کنار نمادها و نشانه‌های گرانبها و بی‌نظیر در هنر و معماری لذت برد.

بهتر است برای رفتن به این سرزمین زیبا، فرصت مناسبی بگذارید که هم در مثلث‌طلایی (دهلی، آگرا و جیپور) غرق شوید و هم به ساحل‌های تفریحی و دیدنی آن سر بزنید.

برای این مدت زمان هم بهتر است مناسب‌ترین و پرطرفدارترین تاریخ سفر‌های نوروزی را انتخاب کنید. اگر علاقمند هستید که در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ‌ سفر خود را شروع کنید، مکث نکنید و از هم‌اکنون به‌دنبال خرید بهترین برنامه‌ی تور هند نوروز 97 باشید.

انتخاب مناسب‌ترین پرواز و اقامت در مشهورترین و بهترین هتل‌های هند فقط تا پیش از پایان بهمن‌ماه امکان‌پذیر است و در بسیاری از این مواقع بعد از این تاریخ همه‌ی بهترین‌ها تکمیل شده‌اند و امکان رزرو خط‌هوایی خوب و یا اقامت در بهترین هتل‌ها وجود ندارد.

این‌را در نظر داشته باشید که برای سفر به هندوستان دریافت ویزا از سفارت در ایران الزامی است و به همین دلیل باید زمان مناسبی در اختیار آژانس باشد تا روند اداری آن به‌خوبی طی شود.

نوروز 97 در کوش آداسی

5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97

اگر واقعا می‌خواهید به آبی دریا و آرامش ساحل پناه ببرید با تور کوش آداسی نوروز 97 همسفر شوید و به یکی از آرام‌ترین و زیباترین ساحل‌های ترکیه بروید و از آبی آرام دریا و ساحل طلایی آن لذت ببرید.

کارشناس‌های آزانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به شما پیشنهاد می‌کنند که برای اقامت بهتر در بهترین زمان شروع سفرهای نوروزی، یعنی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه ، تورهای مناسب خود برای سفر به این مقصد پرطرفدار نوروزی را تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه خریداری کنید.

واقعیت این است، علاقه‌ی بیش از حد ایرانی‌ها برای اقامت نوروزی در این شهر باعث می‌شود به سرعت بهترین هتل‌ها و مناسب‌ترین خط‌های هوایی تکمیل شوند و امکان انتخاب میان بهترین‌ها وجود نداشته باشد.

به گزارش ویرلن؛ هم‌زمان با فصل بهار، این شهر ساحلی هم برخلاف دیگر شهرهای ترکیه کمی گرم‌تر می‌شود و شما می‌توانید دمایی بین ۸ تا ۱۳ درجه را حس کنید و از نسیم ساحلی در زیر آفتاب درخشان لذت ببرید.

با اینکه نمی‌توانید در این دما به داخل دریا بروید و آب‌تنی کنید، اما به‌خوبی می‌توایند از امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی هتل‌ها استفاده کنید و بهترین خاطره را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همیشه تلاش کرده تا به استقبال بیش از حد ایرانی‌ها برای حضور در کوش آداسی به خوبی پاسخ دهد. برای همین اگر علاقمندان به این سفر نتوانستند تا بهترین زمان خرید اقدام کنند، این فرصت باقی است که با برنامه‌های جدید آژانس همراه باشند و تور جدید را برای روزهای بعد از ۴ فروردین‌ماه اقدام و یا در هتل‌های با امکانات محدود‌تر اقامت کنند.

نوروز 97 در مالزی

5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97

برای سفر خانوادگی نوروزی اما به‌سادگی می‌توانید مسافر تور مالزی نوروز 97 باشید. شما مسافر کشوری با جشن‌ها و مراسم مختلف می‌شوید. دنیایی خانوادگی که به شما و فرزندانتان این امکان را می‌دهد که از صبح تا شب با تفریحات مدرن و ناشناخته سرگرم باشید.

در این سفر شما واقعا به بهار می‌رسید، هوا دلچشب و آفتابی است، نسیم ملایمی گاهی وقت‌ها به‌صورتتان می‌زند و سبزی و تازگی درختان به چشمتان می‌آید.

برای رسیدن به این سرزمین زیبا هم اگر می‌خواهید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه سفر خود را آغاز کنید، تا پیش از پایان بهمن‌ماه باید تور مناسب خود را خریداری کرده باشید.

چون هرچقدر تاریخ به پایان سال نزدیک شود، امکان انتخاب خط‌هوایی مناسب و یا هتل خوب و مشهور برای اقامت را از دست می‌دهید.

بهتر است به سفر نوروزی به این کشور فکر کنید که علاوه بر اقامت در یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیا با بلندترین و زیباترین آسمانخراش‌ها ، به سرزمینی پر از جشن‌ها و فستیوال‌های بهاری از ادیان و مذاهب مختلف می‌رسید. در اینجا فرزندانتان را هم می‌توانید با دنیای آینده آشنا کنید و هم از سرگذشت دایناسورها باخبر کنید. هم می‌توانید میان پارک‌های سبز و ملی ساعت‌ها قدم بزنید و هم در مدرن‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده‌ی دنیا هیجان داشته باشید.

نوروز97 در دبی

5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97

همیشه هوای مطبوع و گرمای دل‌نشین آفتاب آنقدر هیجان‌انگیز است که در مقصدهای سفر پررنگ‌تر از بقیه باشند. تور دبی نوروز 97 دقیقا همین انتخاب است!

فرصتی بی‌نظیر که به شما امکان لذت بردن از تعطیلات را با بهترین امکانت رفاهی و تفریحی می‌دهد.

شما در این شهر ساحلی می‌توانید در جشن‌های نوروزی فارسی‌زبان‌ها شرکت کنید، میهمان فستیوال‌های بزرگ غذاهای بین‌المللی شوید و از بزرگ‌ترین حراج فصلی مراکز خرید آن خرید کنید.

برای رسیدن به این شهر دیدنی و تماشایی، اما باید هم‌اکنون اقدام کنید. اگر شما مایل باشید که در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را به این مقصد شروع کنید حتما باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشید.

مطابق قانون، ورود شهروندان ایرانی فقط با ویزای امارات امکان‌پذیر است به همین دلیل زمان اداری برای دریافت ویزا از سفارت‌خانه را نیز باید در نظر داشته باشید.

هر چه زودتر سفر خود را برنامه‌ریزی کنید به‌سادگی می‌توانید با بهترین خط‌های هوایی و در مناسب‌ترین ساعت به مقصد برسید و سپس تعطیلات را در یکی از مشهورترین هتل‌های آن اقامت کنید.

اما هر چه زمان به پایان سال نزدیک شود، این امکان کم‌رنگ می‌شود و در بسیاری از موراد بهترین‌ها تکمیل ظرفیت شده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید.

هوای گرم و دلنشین، امکانات تفریحی که با هر توانایی مالی قابل دسترس است و مراکز خرید پیشرفته و بزرگ، دبی را نه فقط برای ایرانی‌ها، بلکه برای تمام گردشگران دنیا در فهرست جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری گذاشته است. به همین دلیل شما در فصل بهار و پیش از گرمای تابستان می‌توانید در هوای مناسب کنار بسیاری از چهره‌های مشهور خارجی و ایرانی تعطیلات خوشی را بگذرانید.

نوروز97 در تایلند

5 کشور دیدنی در تورهای نوروز 97

اگر هنوز مطمئن نیستید که به کدام نقطه‌ی جغرافیایی سفر کنید، بدون شک تور تایلند نوروز 97 را انتخاب کنید.

بهشت واقعی که شما را از سفر به ناشناخته‌های دنیا پشیمان نمی‌کند. در هر گوشه از این کشور، ساحل است آب و آفتاب.

پر از زیبایی‌های طبیعی، میوه‌های ناشناخته و درختان نادیده. اینقدر سفر به این نقطه از جهان جذاب است که بعد از این سفر نوروزی بارها و بارها دوست دارید این خاطره را تکرار کنید.

با این پیش‌فرض کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به شما پیشنهاد می‌کنند که در اولین فرصت و تا پیش از نیمه‌ی بهمن‌ماه تور مناسب را خریداری کنید. چون اگر دوست داشته باشید در هفته‌ی پایانی اسفند و هفته‌ی ابتدایی فروردین میهمان تایلند باشید، باید در روزهای پیش‌رو تور مناسب خود را انتخاب کنید، چرا که بعد از انتخاب شما زمان اداری برای اخذ ویزا از سفارت تایلند گرفته می‌شود. بنابراین هر چه این اقدامات زودتر انجام شود، کارهای سفر شما به‌خوبی پیش می‌رود.
واقعیت این است که در بسیاری از موارد، پرواز مناسب و یا حتی ظرفیت خالی در هتل‌های تایلند وجود ندارد که امکان سفر فراهم شود و ممکن است شما این سفر را برای نوروز 97 از دست بدهید.

تایلند پر است از جزیره‌های زیبا، به همین دلیل اینجا را مناسب‌ترین مکان برای سفرهای رمانتیک می‌دانند و به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌کنند که یک سفر به این دنیای زیبا را در تقویم خاطراتشان داشته باشند.

می‌توانید هم‌اکنون با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری استفاده کنید و بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی مینیاتوری مستانه مهاجر زن اول پژمان بازغی +عکس و بیوگرافی مادر نفس بازغی