دستگیری قاتل فراری پس از گذشت یک سال و نیم در بجنورد 


دستگیری قاتل فراری پس از گذشت یک سال و نیم در بجنورد 

بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری پس از گذشت یک سال ونیم در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی اعلام کلانتری مرکز مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در شهرستان بجنورد، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور ماموران به همراه بازپرس و نماینده پزشکی قانونی در محل مورد نظر، افزود: در تحقیقات اولیه جسد مورد شناسایی قرار گرفت و برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی یاد آور شد: کارشناسان پزشکی قانونی با انجام آزمایشات فنی علت فوت را ضربه مغزی و برخورد جسم سخت به ناحیه سر اعلام کردند.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند، تصریح کرد: فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از شیوه ها و شگرد های پلیسی و همچنین همکاری فرد مظنون، قاتل را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، بیان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و علت این اقدام خود را اختلاف قبلی اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پخت 72 دیگ غذای نذری بمناسبت سالروز شهادت حاج قاسم در بجنورد