مذاکرات تمدید قرارداد بین همیلتون و مرسدس ادامه دارد


فرمول یک ایران – در حالی که قرارداد راننده انگلیسی در پایان این فصل منقضی می‌شود، مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف می‌گوید تمدید قرارداد لوئیس همیلتون تنها زمان خواهد برد. ولف می‌گوید نگرانی بابت حضور همیلتون در مرسدس در سال 2019 و پس از آن ندارد؛ تیمی که همیلتون در آن سه قهرمانی از چهار قهرمانی جهان خود را به دست آورده است. ولف...

فرمول یک ایران – در حالی که قرارداد راننده انگلیسی در پایان این فصل منقضی می‌شود، مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف می‌گوید تمدید قرارداد لوئیس همیلتون تنها زمان خواهد برد.

ولف می‌گوید نگرانی بابت حضور همیلتون در مرسدس در سال 2019 و پس از آن ندارد؛ تیمی که همیلتون در آن سه قهرمانی از چهار قهرمانی جهان خود را به دست آورده است. ولف می‌گوید:

لوئیس در تیم به چنان ستونی تبدیل شده است که هیچ تاملی بابت ادامه همکاری بین ما وجود ندارد.

مذاکرات با ذهنیت مثبتی پیش می‌روند و تنها زمان خواهد برد تا به توافق برسیم و اسناد را امضا کنیم.

همیلتون هم اخیرا در خصوص تمدید قرارداد خود صحبت کرده است:

[تمدید قرارداد] برای ما فرآیند بسیار ساده‌ای است. در حال حاضر چیزی که در اختیار داریم بسیار عالی است و تنها باید آن را ادامه دهیم، بهبود دهیم، و روی این کار کنیم که من و تیم، برای یک دیگر چه کارهای بیشتری می‌توانیم انجام دهیم.

مذاکرات تمدید قرارداد بین همیلتون و مرسدس ادامه دارد مذاکرات تمدید قرارداد بین همیلتون و مرسدس ادامه دارد توتو ولف و لوئیس همیلتون

ولف همچنین درباره پتانسیل بلندمدت ترکیب رانندگان تیم می‌گوید و از جست‌وجو در دسته جوانان برای نسل پس از بازنشستگی لوئیس همیلتون می‌گوید:

ما به دقت به مشاهده می‌پردازیم تا لوئیس همیلتون بعدی را پیدا کنیم؛ برای چهار، پنج، شش یا هفت سال بعد از حالا که لوئیس در نهایت احساس کند فرمول یک برای او کافی است.

ما با ذهینتی کاملا باز به سراغ این رویکرد رفته‌ایم و حتی کارتینگ را نیز تحت نظر داریم. ما در حال حمایت از یک پسر ایتالیایی هستیم که حتی 12 سال هم ندارد و از این بابت لذت می‌بریم.

مسئله درباره شناخت استعدادها است بدون توجه به این که کجای دنیا هستند.

طی این مصاحبه که اوایل این هفته برگزار شد، ولف همچنین تایید کرد که خودروی W09 مرسدس، برای اولین بار در این هفته استارت خورده است و تیم زمستان خوبی را پشت سر گذاشته است. ولف می‌گوید:

وضعیت خوبی داریم. به خصوص به این خاطر که امروز برای اولین بار خودرو استارت خواهد خورد.

آنچه طراحی شده حال به صورت کامل درآمده است و حالا شروع به کار خواهد کرد.

شروع هیچ گاه آسان و بدون اشکال نخواهد بود چرا که شما در تلاش هستید تا مرزها را بشکنید، خودرو را به سبک‌ترین وزن ممکن و بالاترین سرعت ممکن برسانید.

باید بگویم زمستان خوبی داشتیم، هیچ مشکل اساسی وجود نداشت اما در این لحظه از سال همیشه استرس وجود دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس تاسف آورترین عروس وداماد جهان ! / عروس مادرخوانده داماد بود !