تساوی ملی پوشان ایران مقابل بلژیک در جام جهانی هاکی سالنی


تهران - ایرنا - تیم ملی هاکی سالنی ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام...
تهران - ایرنا - تیم ملی هاکی سالنی ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2018 به میزبانی آلمان مقابل بلژیک به تساوی سه بر سه رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، جام جهانی هاکی سالنی از روز گذشته- چهارشنبه- به میزبانی شهر برلین در آلمان آغاز شده است و ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود بامداد امروز پنجشنبه به وقت ایران به مصاف بلژیک رفتند و با کسب تساوی با چهار امتیاز در رده دوم جدول گروهی ایستادند. هر سه گل ایران را در این دیدار رضا نوروززاده در دقایق 4 ,15 و 33 به ثمر رساند.
هاکی بازان سالنی ایران در نخستین دیدار با نتیجه پنج بر یک مقابل سوئیس به برتری رسیده بودند.
در ادامه این مسابقات ملی پوشان کشورمان از ساعت 21 و 15 دقیقه امروز برابر آفریقای جنوبی صف آرایی می کنند و فردا -جمعه- 20 بهمن ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز از ساعت 19 مقابل روسیه قرار می گیرند.
بهداد بیرانوند، یعقوب بهرامی، عباس ارویی، امیر ارویی، حمید نورانیان، علیرضا چزانی، بهنام فردی، محسن بهلولی، محمد اثنی عشری، رضا نوروز زاده، ساسان حاتمی نژاد و نوید طاهری راد 12 بازیکن اعزامی ایران به جام جهانی هاکی سالنی آلمان هستند که اسفندیار صفایی سرمربیگری آنها را بر عهده دارد.
تیم ملی هاکی سالنی ایران در رقابت های جهانی این رشته که به میزبانی لهستان در سال 2011 برگزار شد در نخستین حضورش جایگاه نهم را از آن خود کرد و در رقابتهای سال 2015 به میزبانی شهر لایپزیگ آلمان در رده چهارم ایستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
9029**1584
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشار:مولوی