شیوه درست شستن شلوار جین


شیوه درست شستن شلوار جین

شلوار جین در اصل برای مقاومت در برابر سختی های کار روزره طراحی شده بود، اما امروز با تغییر مد بسیاری نحوه ی ساخت و نوع الیاف آنها متفاوت شده و از پارچه های لطیف تری ساخته شده اند. آنها بیشتر از اینکه به دلیل مقاومتشان پوشیده شوند به دلیل به روز بودن و یک لباس پرکاربرد برای استایل کژوال است. بهترین شیوه برای نگه داری از شلوار جین این است...

شیوه درست شستن شلوار جین

شلوار جین در اصل برای مقاومت در برابر سختی های کار روزره طراحی شده بود، اما امروز با تغییر مد بسیاری نحوه ی ساخت و نوع الیاف آنها متفاوت شده و از پارچه های لطیف تری ساخته شده اند. آنها بیشتر از اینکه به دلیل مقاومتشان پوشیده شوند به دلیل به روز بودن و یک لباس پرکاربرد برای استایل کژوال است.

بهترین شیوه برای نگه داری از شلوار جین این است که در شستن و خشک کردن دقت لازم را اعمال کرده باشید. این حرف را مدیرعامل Levi’s چیپ برگ بیان کرده اند.

اولین نکته و مهم ترین آن این است که شلوار جین نیاز ندارد که مدام شسته شود و باید دیر به دیر شسته شود.

شلوار جین خود را در سرکه غرق کنید.

یک فنجان سرکه سفید را در آب سرد حل کنید و شلوار جین خود را درون آن بغلتانید. نگرانی درباره بوی آن نداشته باشید زیرا پس از خشک شدن بوی آن از بین می رود. برای شلوار جین از مواد شوینده استفاده نکنید زیرا صابون و شوینده ها روند تغییر رنگ اصلی را تغییر می دهد.

شیوه درست شستن شلوار جین

خرید شلوار جین زنانه

برای صاف کردن شلوار جین تان از بخار آب گرم استفاده کنید.

شلوار جین را با آب گرم نشویید و هم چنان از اتو کردن شلوار جین باید خودداری کنید. پس زمانی که شلوارتان چروک می شود چطور آن را صاف کنیم؟ از بخار آب گرم برای صاف کردن شلوار جین استفاده کنید.

حتی می توانید این کار را زمانی که شلوار جین را در حمام گرم خود آویزان کنید و اجازه دهید که بخار آب گرم آن را صاف کند.

برای خشک شدن شلوار آن را آویزان کنید.

برای خشک کردن آن را درون دستگاه خشک کن یا روش دیگری انجام ندهید. تنها آن را روی یک رخت آویز، آویزان کنید و خارج از منزل آویزان کنید. اما به هیچ وجه نباید آن را زیر نور خورشید قرار دهید.

شلوار جین خود را فریز کنید.

برای تازه سازی شلوار جین خود آنها را در فریزر قرار دهید. سرما باعث می شوند دانه های رنگی شلوار تازه شوند. بعد از پوشیدن مداوم و شستشو به طور طبیعی رنگ ها محو می شوند و این کار تا حدودی می تواند رنگ دوباره ای به شلوار ببخشد.

خرید شلوار جین مردانه

شیوه درست شستن شلوار جین

(راهنمای نگهداری بهتر از لباس ها)

(انواع الیاف و پارچه)



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 عادت اشتباهی که رابطه عاطفی را با شکست مواجه می کنند