سه راز انتخاب حرفه ای کمربند مردانه


سه راز انتخاب حرفه ای کمربند مردانه

استفاده از کمربند امری است که اکثر آقایان به آن عادت کرده اند به طوری که استفاده نکردن از آن می تواند در دید عموم نشانی از نامرتب بودن و شلختگی باشد! کاربرد اصلی کمربند نگه داشتن درست شلوار است اما امروزه کاربرد آن تنها به نگه داشتن شلوار محدود نشده و نقش بسیار مهمی در زیبایی و تکمیل استایل دارد. پس در انتخاب،خرید و استفاده از کمربند دقت...

سه راز انتخاب حرفه ای کمربند مردانه

استفاده از کمربند امری است که اکثر آقایان به آن عادت کرده اند به طوری که استفاده نکردن از آن می تواند در دید عموم نشانی از نامرتب بودن و شلختگی باشد! کاربرد اصلی کمربند نگه داشتن درست شلوار است اما امروزه کاربرد آن تنها به نگه داشتن شلوار محدود نشده و نقش بسیار مهمی در زیبایی و تکمیل استایل دارد. پس در انتخاب،خرید و استفاده از کمربند دقت بیشتری داشته و از آن سرسری رد نشوید.

سه نکته ی مهم برای داشتن استایلی جذاب تر با خرید کمربند مناسب

۱-کمربند و شلوار باید با هم ست و هماهنگ باشند:

به این معنی که فرم و نوع کمربند شما باید با شلوارتان جور باشد! کمربندهای باریک تر را باید با شلوارهای پارچه ای، چاینو، جین های تیره رنگ و شلوارک ها استفاده کرد(مسلما یک کمربند باریک را نمی توان با یک شلوار کارگو پوشید) و کمربندهای پهن با جین های روشن تر،شلوارها و شلوارک های کارگو پوشیده شود. بنابراین در هنگام خرید و انتخاب کمربند، به ویژه خرید اینترنتی دقت لازم را به کار گیرید.

سه راز انتخاب حرفه ای کمربند مردانه

۲-شلوار و کفش باید یکرنگ باشند!

شاید کمی سخت باشد اما انتخاب های بی ربط در رنگ کمربند و شلوار به راحتی استایل شما را خراب می کند. مشکی با مشکی، قهوه ای با قهوه ای و آبی با آبی به همین ترتیب ست شوند. تنها استثنایی که وجود دارد برای زمانی است که کفش شما سفید یا از رنگ های روشن است، در این مورد یک کمربند مشکی می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

۳-جنس کفش و کمربند باید یکی باشد!

مثلا: چرم با چرم، جیر با جیر، برزنت با برزنت. اگر کفش جیر مات را که هیچ نوری از خود منعکس نمی کند با یک کمربند چرمی براق ست کنید به راحتی جذابیت و شیکی استایل خود را دستخوش تغییر کرده اید.

سه راز انتخاب حرفه ای کمربند مردانه



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترفندهای شیک پوشی مخصوص خانم های 50 ساله!!