رنگ مو سال 2018 چه رنگی است؟


اگر به دنبال رنگ موی فانتزی جدید می گردید، رنگ سال پنتون انتخاب مناسبی خواهد بود. طبق عرف، کمپانی های مختلف پیش بینی شان برای رنگ سال 2018 را عرضه می کنند. همانطور که می دانید رنگ خاص سال بنفش کهکشانی است که نیویورک تایمز در اخبارش از آن به عنوان “رنگ آینده” نام برده...

اگر به دنبال رنگ موی فانتزی جدید می گردید، رنگ سال پنتون انتخاب مناسبی خواهد بود. طبق عرف، کمپانی های مختلف پیش بینی شان برای رنگ سال ۲۰۱۸ را عرضه می کنند.

همانطور که می دانید رنگ خاص سال بنفش کهکشانی است که نیویورک تایمز در اخبارش از آن به عنوان “رنگ آینده” نام برده است. علاوه بر این ما معتقدیم این طیف، رنگ آینده ی موهایمان نیز هست.

رنگ مو سال 2018 چه رنگی است؟رنگ مو سال ۲۰۱۸
متحول کردن ظاهر با استفاده از ترکیب رنگ ها در لباسها (۲) رنگ‌ های جدید مجموعه پاییز و زمستان ورساچی را بشناسید رنگ سال ۲۰۱۸ ست لباس‌های بسیار شیک مناسب روز ولنتاین استایلهای جدید پاییزی

رنگی آرامبخش و عارفانه ای که در سراسر جهان برای انرژی مثبت خاصی که دارد از آن استفاده می کنند و خصوصا سایه های تیره ی آن مورد علاقه ی ماست. این بدین معنی است که برخلاف طیف همرنگ آن در پنتون ۲۰۱۶ که صورتی کوارتز بود (رنگی که همراه با آبی آسمانی آرامبخش عنوان شد)، لازم نیست موهایتان بلوند باشد تا به استایل مورد نظر برسید. هرکسی می تواند با رنگ بنفش امسال همگام شود.

باورتان نمی شود؟! عکس ها را در ادامه ببینید و برای ترکیب رنگ موی بعدیتان آن ها را به خاطر بسپارید و از آنها الهام بگیرید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


سفید شدن دست و پا با جوش شیرین