حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفاظت از دستاوردهای انقلاب است


حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منزله جریان داشتن انقلاب در روح و جان مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگارمهر ، در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بعد از صدر اسلام یکی از بزرگترین پیروزی های اسلام در برابر کفر بوده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای احیای دین اسلام و ارزش های آن دست به انقلاب در مقابل طاغوتی زدند که با هروسیله ای به دنبال از بین بردن دین اسلام در ایران بود و شاهد غربت مساجد، قرآن و ارزش های اسلامی در جامعه بودیم که انقلاب این مشکلات را برطرف کرد.

امام جمعه گناباد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قمار خانه ها ، شراب فروشی ها و مراکز فساد در کشور تعطیل و به جای آنها کتابخانه ها و مراکز فرهنگی احداث شد.

وی افزود: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از این دارد که انقلاب در روح و جان مردم جریان داشته و در هر شرایطی دست از آن برنخواهند داشت.

صادقی نسب ابراز کرد: حضور مردم در این راهپیمایی حفاظت از دستاورد های انقلاب و تجدید بیعت مجدد با رهبری خواهد بود که مردم بار دیگر حماسه ای ماندگار خواهند ساخت.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: راهپیمایی امسال که استکبار جهانی و رئیس جمهور آمریکا با اقداماتی ناشیانه کشورمان را تهدید می کند از اهمیت خاصی برخوردار است و نشان می دهد تهدیدات نه تنها خللی در حضور مردم در صحنه ندارد بلکه موجب انسجام و همدلی هرچه بیشتر آنان در مقابله با دشمنان می شود.

صادقی نسب اظهار کرد: مردم با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را از نیل به اهدافشان ناامید کرده و همراهی و تبعیت خود از منویات ولی فقیه را به اثبات می رسانند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در خراسان رضوی به 14 نفر افزایش یافت