نیاز ریکاردو برای غلبه بر مشکلات


فرمول یک ایران – در حالی که دنیل ریکاردو هشتمین فصل خود را در فرمول یک سپری می‌کند هنوز موارد زیادی برای یادگیری پیش رو دارد، این که حساسیت کمتری نسبت به تنظیمات نشان دهد و با وجود مشکلات رانندگی بهتری داشته باشد. راننده استرالیایی امیدوار است که در فصل جدید رقابت‌ها ردبول را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عناوین قهرمانی ببیند و در این...

فرمول یک ایران – در حالی که دنیل ریکاردو هشتمین فصل خود را در فرمول یک سپری می‌کند هنوز موارد زیادی برای یادگیری پیش رو دارد، این که حساسیت کمتری نسبت به تنظیمات نشان دهد و با وجود مشکلات رانندگی بهتری داشته باشد.

راننده استرالیایی امیدوار است که در فصل جدید رقابت‌ها ردبول را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عناوین قهرمانی ببیند و در این زمینه با فراری و مرسدس وارد رقابت شود. در حالی که او برای تحقق این امر به رنو و ردبول احتیاج دارد اما بر این باور است که می‌تواند کاری کند تا به این هدف دست یابد.

نیاز ریکاردو برای غلبه بر مشکلات نیاز ریکاردو برای غلبه بر مشکلات دنیل ریکاردو – گرندپری بریتانیا 2017

او همچنین افزود:

در گذشته این احساس را داشتم مقداری از قدرتم، این توانایی را در من برای داشتن حس و ارتباط بهتر با ماشین ایجاد می‌کرد. من نسبت به مسائل بسیار حساس و دقیق هستم و در گذشته هم این موضوع در مورد مدیریت و نگهداری تایرها قابل مشاهده بود. گاهی اوقات هم این مسئله به ضرر من تمام می‌شود. جایی که من می‌توانستم راننده بهتری باشم به رقیبی برای خودم تبدیل شدم. ولی فکر می‌کنم تا حدودی یاد گرفته‌ام و تجربه کسب کرده‌ام. گاهی اوقات باید مسائل اضافی را رها کرد و فقط بر روی رانندگی تمرکز کرد.

ریکاردو در فصل گذشته ۹ سکو را به خود اختصاص داد اما فقط در گرندپری آذربایجان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او معتقد است تایرهای پیرلی بخش عمده‌ای از مشکلاتش در سال ۲۰۱۷ را به وجود آورد و نه قوانین جدید آیرودینامیکی.

وی در همین رابطه گفت:

تایرهای پیرلی نسبت به انواع مختلف سطوح رفتار و واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. در سطوح صاف به شدت لغزنده هستند و باید اذعان کنم در اکثر مواقع ماشین عملکرد مناسبی نداشت. چسبندگی آن‌ها کم است و در هنگام گرم شدن بسیار کند عمل می‌کنند که همین امر به سر خوردن بیشتر کمک می‌کند. شاید در یک آخر هفته با یکی از تنظیمات مناسب ماشین مواجه شویم و بتوانم بهترین عملکرد را در رانندگی ارائه کنم. گاهی اوقات هم ما چیزهایی را از دست داده‌ایم و تغییرات زیادی انجام داده‌ایم، این امر طبیعی است چون ما به دنبال ماشینی بهتر هستیم. اگر مشکلی در هر زمینه به وجود آمد ما برای برطرف کردن آن اقدام خواهیم کرد، اما درست بعد از آن، مشکلی دیگر به وجود می‌آید و شما فقط در یک چرخه معیوب قرار گرفته‌اید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟