هیجان و نگرانی آلونسو نسبت به ماشین جدید مک‎لارن


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو با در نظر گرفتن چشم‎اندازهای ماشین جدید تیم مک‎لارن به نام MCL33، می‎داند تا چه اندازه شهرت مک‎لارن و همچنین خودش در سال 2018 در خطر قرار دارد. این مرد اسپانیایی امسال اقدامات جسورانه‎ای با تیم یونایتد اوتواسپرت و تویوتا انجام داده که احتمالا به او کمک کرده تا به بهره‎وری بیشتری نسبت به سه سال گذشته‎اش در...

فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو با در نظر گرفتن چشم‎اندازهای ماشین جدید تیم مک‎لارن به نام MCL33، می‎داند تا چه اندازه شهرت مک‎لارن و همچنین خودش در سال 2018 در خطر قرار دارد.

این مرد اسپانیایی امسال اقدامات جسورانه‎ای با تیم یونایتد اوتواسپرت و تویوتا انجام داده که احتمالا به او کمک کرده تا به بهره‎وری بیشتری نسبت به سه سال گذشته‎اش در مسابقات فرمول یک دست یابد و بسیار امیدوار است که در فصل جدید فرمول یک بتواند در ردیف اول شروع مسابقات قرار بگیرد.

و در حالی که او مشتاق و هیجان‎زده برای مسابقه دادن است ولی همچنان مقدار قابل ملاحظه‎ای از ترس و بیم را نیز حس می‎کند. این برنده دو مرتبه قهرمانی جهان می‎گوید:

تعطیلات زمستانی من تاحدودی کمتر از حد معمول احساس شد چراکه من در مسابقه‎ای 24 ساعته و چندین تست ماشین حضور داشته‎ام.

با این وجود، من واقعا مشتاقم تا پس از سه ماه در پشت فرمون ماشین فرمول یک بنشینم. با نگاه به ماشین جدیدمان، من به شدت احساس هیجان‎زندگی و همچنین نگرانی می‎کنم. من می‎دانم که چقدر این ماشین برای تیم ارزشمند است و امیدوارم آنگونه که همه ما می‎خواهیم عمل کند.

هیجان و نگرانی آلونسو نسبت به ماشین جدید مک‎لارن هیجان و نگرانی آلونسو نسبت به ماشین جدید مک‎لارن فرناندو آلونسو و استافل وندورن

ماشین MCL33، ماشین تکامل‎یافته‎ای است که آلونسو در مقطعی، آن را دارای بهترین شاسی ممکن توصیف کرد. او در ادامه اضافه می‎کند:

اگر ما قادر به توسعه نقاط قوت کلیدی شاسی ماشین سال گذشته باشیم و آن را با یک پاور یونیت اصلاح‎شده رنو پیوند بدهیم، آن زمان فکر می‎کنم قادر خواهیم بود تا رو‌به‎جلو قدم برداریم.

ماشین بسیار آراسته و به‎خوبی سنجیده‎شده به نظر می‎رسد و فکر می‎کنم رنگ جدید واقعا عالی و برجسته است. من مشتاق سوار شدن این ماشین هستم.

هم‎تیمی آلونسو، استافل وندورن نیز بسیار مشتاق راندن ماشین در درون پیست است و امیدوار می‎باشد تا تیم از دو هفته تست نسبتا بدون مشکل در بارسلونا لذت ببرد تا به روند توسعه ماشین کمک شود. این راننده 25 ساله بیان کرد:

از دیدگاه من، واقعا امیدوارم که بتوانیم فصل را با برنامه پایداری آغاز کنیم تا قادر به توسعه سریع و آسان باشیم. داشتن تست‎های زمستانی بدون مشکل و همچنین احساس اطمینان داشتن در مورد فصل پیش‎رو بسیار عالی خواهد بود.

من در تمام زمستان به سختی مشغول تمرین بودم و برای مسابقه دادن احساس آمادگی می‎کنم. من تندرست و متمرکز و همچنین آرام هستم چراکه فکر می‎کنم تعطیلات زمستانی بسیار کارآمدی داشته‎ام و تیم، ماشین بسیار توانایی طراحی کرده است. من مشتاق آن هستم تا ماشین جدید را محک بزنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...