نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد


این بار در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی یکی دیگر ار محصولات جالب و جدید شرکت اچ‌ ام‏‌ دی گلوبال بودیم , این شرکت در این نمایشگاه از فبلت جدید خود به نام نوکیا 7 پلاس رونمایی کرد. نوکیا 7 پلاس که اولین گوشی شرکت اچ ام دی است که با مارک نوکیا تولید می ادامه مطلب نوشته نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد...

این بار در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی یکی دیگر ار محصولات جالب و جدید شرکت اچ‌ ام‏‌ دی گلوبال بودیم , این شرکت در این نمایشگاه از فبلت جدید خود به نام نوکیا ۷ پلاس رونمایی کرد. نوکیا ۷ پلاس که اولین گوشی شرکت اچ ام دی است که با مارک نوکیا تولید می شود , پردازنده نوکیا ۷ پلاس نسبت به نوکیا ۷ کمی ارتقأ یافته و دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۶۶۰ می باشد , اندازه صفحه نمایش آن ۶.۰ اینچ ثبت شده است و از نوع IPS LCD با رزولوشن آن FHD+ می باشد.

نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد

در صورتی که نوکیا ۷ با نمایشگری با اندازه ۵.۵ اینچ و رزولوشن Full HD عرضه شد. دوربین جلو نوکیا ۷ پلاس۱۶ مگاپیکسل بوده و از ویژگی عکاسی هم‌ زمان یا Bothie Mod بهره مند است. دوربین اصلی این فبلت ۱۲ و ۱۳ مگا پیکسل اعلام شده است , سنسور ۱۲ مگا پیکسلی برای عکاسی واید و ۱۳ مگا پیکسلی برای تله طراحی شده است , لنز های زایس یکی دیگر از ویژگی هایی است که در دروبین های اصلی نوکیا ۷ پلاس دیده می شود فلاش LED دوگانه و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز باعث ارتقأ کیفیت عکاسی شده است. با این ویژگی می توان در نور کم نیز عکس هایی با کیفیت بالا و نور کافی گرفت.

نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد

عرضه این گوشی هنوز محدود به چین است. باتری نوکیا ۷ ملاس نسبت به نوکیا ۷ بهبود یافته و از ۳۰۰۰ میلی آمپر به ۳۸۰۰ میلی‌ آمپر رسیده است. سیستم‌عامل نوکیا ۷ پلاس اندروید اوریو ۸ است که نسبت به اندروید نوکیا ۷ که اندروید ۷.۱.۱ است پیشرفته تر می باشد. رنگ آمیزی این گوشی ها با مدل های قبلی متفاوت است, دو رنگ مشکی و سفید ، رنگ هایی هستند که برای این گوشی در نظر گرفته که با نوار های طلایی‌ رنگ تزئین شده است و نام نوکیا با لگوی آن به چشم می‌ خورد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک، دروازه ورود به دنیای لپ تاپ‌های باکیفیت و مقرون به صرفه!