تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جور


عید باستانی و ملی ایرانیان با پاسداشت روزهای کهن همراه است و ریشه در تمدن و فرهنگ کشور ما دارد. در فرهنگ ما روز اول بهار را جشن می گیرند و سفره هفت سین را به شکل ماهرانه تزیین می کنند. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب نمونه های زیبایی از تزیین سفره هفت سین کوچک را به نمایش بگذاریم. ایده های جذاب برای...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

برای تزیین سفره هفت سین کوچک می توانید از ایده های خلاقانه ای کمک بگیرید. چنین سبک تزیین در عین زیبایی بسیار جمع و جور و متفاوت است. از سایر نمادهای سفره هفت سین با تزیین ویژه ای استفاده کنید.

عید باستانی و ملی ایرانیان با پاسداشت روزهای کهن همراه است و ریشه در تمدن و فرهنگ کشور ما دارد. در فرهنگ ما روز اول بهار را جشن می گیرند و سفره هفت سین را به شکل ماهرانه تزیین می کنند. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب نمونه های زیبایی از تزیین سفره هفت سین کوچک را به نمایش بگذاریم.

ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین کوچک

اگر به دنبال ایده های کم خرج و آسان و در نهایت برپایی یک سفره هفت سین کوچک و جمع و جور هستید، قطعا از ایده های تزیین ما استقبال خواهید کرد.

سفره هفت سین نماد چیست؟ سبزه: نماد خرمی سرکه: نماد شادی سمنو: نماد خیر و برکت سیر: نگهبان سفره و در واقع محافظت کننده در برابر شر سماق: نماد مزه زندگی سنجد: نماد حیات سپند: اسفند سیب: نماد مهر و مهرورزی

عدد هفت در نزد ایرانیان عدد مقدسی است و از این ترتیب و شمارش به همین دلیل استقبال می کنند. برای تزیین سفره هفت سین می توانید چیدمان سنتی سفره هفت سین را انتخاب کنید. در چنین چیدمانی باید از ترمه یا بافت سنتی استفاده شود. همچنین از روبان های زیبایی برای تزیین سفره استفاده کنید.



تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جور

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جور


امروزه تنوع و روش های زیادی برای چیدن هفت سین وجود دارد. از ظروف زیبای طرح دار برای ریختن هفت سین استفاده کنید. گل نیز در سفره هفت سین جایگاه ویژه ای دارد. گل سنبل نماد بهار است . البته از سایر گل ها مثل پامچال و… می توانید استفاده کنید. گذاشتن گل در سفره هفت سین نوید بهار را می دهد.

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورطراحی زیبای سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین عالی سفره عید نوروز

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین متفاوت سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین با گل

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین ساده سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین زیبای سفره هفت سین کوچک

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورطراحی زیبای سفره هفت سین با گل

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورچیدمان عالی سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورچیدمان جالب سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورچیدمان سنتی سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین با گل

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین زیبای سفره عید نوروز

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین با تخم مرغ رنگی

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین سفره هفت سین با سنبل

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین متفاوت سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جورتزیین جمع و جور سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین کوچک و جمع و جور

برای روشنایی و جلوه بیشتر بر روی سفره شمع و آینه قرار دهید. همانطور که می دانید آینه نماد روشنایی و حتما باید در بالای سفره قرار گیرد. آب نیز نشانه پاکی و برکت در زندگی است. تخم مرغ رنگی نیز یکی از دیگر از روش های تزیین سفره هفت سین کوچک و نمادی از زایش و تولد است.

با چنین تزیین و چیدمانی همه خوبی ها را برای خود و خانواده آرزو می کنیم و امید به داشتن سالی پر برکت داریم. امیدواریم روش های تزیین سفره هفت سین کوچک مورد عنایت شما قرار گرفته باشد و در تزیین هفت سین سال جدید از این روش ها استفاده کنید و لذت ببرید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟