حمله جنون آمیز رژیم سعودی به مناطق مرزی یمن


حمله جنون آمیز رژیم سعودی به مناطق مرزی یمن

شمار زیادی از اهالی مناطق مرزی کشور یمن با جنوب عربستان در اثر حمله سنگینی موشکی و توپخانه ای رژیم، شهید و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با حمله جنگنده های سعودی علیه استان های مختلف یمن، یگان موشکی و توپخانه ارتش رژیم در چند ساعت گذشته به شدت مناطق مسکونی و مرزی را مورد هدف قرار دادند.

شبکه خبری«المسیره نت» یمن اعلام کرد: حمله توپخانه ای و موشکی رژیم سعودی به مناطق مسکونی و مرزی استان صعده یمن از جمله«حیدان»، منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از اهالی مناطق شده است.

به گفته خبرنگار محلی شبکه «المسیره نت»، حمله موشکی و خمپاره ای رژیم سعودی خسارت زیادی را به خانه ها و زیر ساخت های مناطق وارد کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رژیم سعودی همچنین در حمله های خود علیه مناطق مسکونی از بمب خوشه ای و سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.

این در حالی است که دفتر حقوق بشر سازمان ملل نیز پیشتر اعلام کرده بود که گزارش هایی از انفجار بمب های خوشه ای از سوی رژیم سعودی در یمن دریافت کرده است.

رسانه های یمنی اعلام کردند: نیروهای مرزی رژیم سعودی حتی به چوپانان و کشاورزان رحم نمی کنند و آن ها را مورد هدف قرار می دهند.

رژیم سعودی در سه سال و نیم گذشته به صورت گسترده زیرساخت ها، مدارس، بیمارستان ها، مساجد، جاده ها و پل ها، نیروگاه ها و خانه ها را هدف قرار می دهد و حتی آثار تاریخی و باستانی را بمباران می کند.

عربستان و چند کشور عربی با پشتیبانی آمریکا، از ششم فروردین 1394در سکوت کامل سازمان های به اصطلاح حقوق بشر، حمله گسترده و همه جانبه ای را علیه کشور یمن آغاز کردند که تا کنون جزو شهید و زخمی شدن ده ها هزار نفر نتیجه دیگری نداشته است.

انتهای پیام/ المسیره نت


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاندمی کرونا و احتمال دوبرابرشدن آمار گرسنگان جهان