کارکنانbbc هم‌به‌جنگ‌ طرح‌اعاده‌اموال‌ نامشروع‌رفتند


تراز: مسعود بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئیتر نوشته است که «معلوم است که کیهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسیدگی به اموال مسئولان 40 ساله چیست.»

به گزارش تراز ،مسعود بهنود کارشناس شبکه ملکه، در توئیتر نوشته است که «معلوم است که کیهان و دارودسته، نظرشان از طرح رسیدگی به اموال مسئولان ۴۰ ساله چیست. این یعنی تشکیلاتی عظیم که اختیارشان دست دوستان است و تصفیه حساب‌های قدیمی با هرکس با آنان نیست. کاری مانند همان که بن سلمان در سعودی کرد. از این جعبه پاندروا اسمی از وزیران احمدی‌نژاد درنمی‌آید.»

او در ادامه و در توئیتی دیگر می‌نویسد: «فقط عنایت داشته باشید که برای رسیدگی به اموال مسئولان ۴۰ ساله، قرار نیست قاضی و بازرس از آسمان بیاورند، همین مرتضوی و. . . خواهند نشست بر مسند رسیدگی و رسواسازی. مستند و منبع‌شان هم آرشیو و نیمه پنهان‌های کیهان و سرمقاله‌های رسالت.»

این موضع‌گیری شتابزده بهنود سؤالاتی را به وجود می‌آورد که او نگران بررسی اموال چه کسانی است؟ و آیا کسانی در ایران یا دارایی نامشروع هستند که مسعود بهنود تلاش دارد حداقل به عنوان بازوی رسانه‌ای و تبلیغاتی کمک آنان باشد؟! از طرفی او در توئیت دوم تلویحاً کل سیستم قضایی ایران را زیر سؤال برده تا مخاطبانش را نه فقط از این طرح، بلکه از هر نوع حکمی که دستگاه قضایی می‌دهد، ناامید کند. سیاه‌نمایی و ناامید‌سازی مردم هدف همیشه بی‌بی سی بوده است. از طرفی مدام در مورد میزان فساد در ایران بزرگ‌نمایی می‌کند و از طرف دیگر تا قدمی در مورد رفع فساد برداشته می‌شود، اعتبار آن را رد می‌کند و چه ناامیدی‌ای بالاتر از اینکه مخاطبان ایرانی بی‌بی سی به این نتیجه برسند که فساد همه جا را گرفته و راه حلی برای آن وجود ندارد؟ و آیا راهی جز تغییر حکومت باقی می‌ماند؟ بی‌بی سی و کارکنانش مستقیم و غیرمستقیم ایرانی‌ها را به براندازی نظام ترغیب می‌کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟