آشنایی با مرسدس A کلاس پایه جدید


آشنایی با مرسدس A کلاس پایه جدید

گاهی اوقات بهتر است پایه نباشید! زمانی که یک خودروی جدید معرفی می‌شود تقریباً همه خودروسازان سعی در پرده‌برداری از نسخه‌های تمام فول با تجهیزات کامل دارند. البته گاهی اوقات نیز برخی کمپانی‌ها با انتشار تصاویر نسخه‌های پایه از محصولات خود ما را سورپرایز می‌کنند و این بار هم قرعه به نام مرسدس و چهارمین... نوشته آشنایی با مرسدس A...

گاهی اوقات بهتر است پایه نباشید!
زمانی که یک خودروی جدید معرفی می‌شود تقریباً همه خودروسازان سعی در پرده‌برداری از نسخه‌های تمام فول با تجهیزات کامل دارند. البته گاهی اوقات نیز برخی کمپانی‌ها با انتشار تصاویر نسخه‌های پایه از محصولات خود ما را سورپرایز می‌کنند و این بار هم قرعه به نام مرسدس و چهارمین نسل از هاچبک محبوب A کلاس افتاده است.


نسخه پایه A کلاس جدید که از رینگ‌های 16 اینچی فولادی و قالپاق استفاده می‌کند بجای چراغ‌های جلوی تمام LED دارای چراغ‌های هالوژنی بوده و دیودهای نورانی آن نیز تنها برای چراغ‌های روزتاب بکار رفته‌اند. یک پله بالاتر از این نسخه مدل A250 قرار می‌گیرد که هنوز هم از رینگ‌های فولادی استفاده می‌کند اما سایز آن یک اینچ افزایش یافته است.
شاید برخی افراد بگویند ظاهر نسخه پایه A کلاس ارزش نام لوکس را نداشته باشد اما کابین آن حتی در این حالت نیز کاملاً دلپذیر به نظر می‌رسد. ارزان‌ترین نسخه هاچبک A کلاس دارای پشت آمپرهای دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی می‌باشد. مشتریانی که به دنبال تجهیزات بیشتر هستند می‌توانند در نسخه‌های فول با صفحه‌نمایش 10.25 اینچی را انتخاب کنند.
نسخه استاندارد و پایه مرسدس A کلاس که در تصاویر مشاهده می‌فرمایید دارای پوشش پارچه‌ای و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک یک ناحیه‌ای بوده اما از نظر تجهیزات واقعاً کمبودی ندارد؛ مثلاً این خودرو از کروز کنترل، حسگر باران و حالت‌های مختلف رانندگی بهره برده و در عین حال باید به ورود بدون کلید و فرمان چندکاره نیز اشاره کنیم. A کلاس پایه از نظر ایمنی نیز کمبودی نداشته و از تکنولوژی‌هایی همچون حفظ خودرو بین خطوط، ترمز فعال و دستیار توجه راننده بهره می‌برد.
افرادی که می‌خواهند نسخه مجهزتری را خریداری کنند باید به سمت AMG Line بروند و البته پکیج سفارشی نایت را نیز انتخاب نمایند.
جدیدترین نسل مرسدس A کلاس 2018 چند روز دیگر به ژنو خواهد رفت و پس از آن نیز شاهد معرفی مدل سدان در آمریکا خواهیم بود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی