بازداشت سازنده گان واسکت های انتحاری طالبان با دو شهروند پاکستانی در ننگرهار


فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار از بازداشت سازنده‌گان واسکت‎های انتحاری گروه طالبان با دو شهروند پاکستانی در آن ولایت خبر می‌دهد. حضرت حسین‌ مشرقی‌وال، سخن‌گوی فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار در صحبت با خبرگزاری خامه‌پرس، ام‌روز( سه‌شنبه، 15 حوت) گفت که نیروهای امنیتی، دو تن از سازنده‌گان واسکت‌های انتحاری طالبان را بازداشت...

بازداشت سازنده گان واسکت های انتحاری طالبان با دو شهروند پاکستانی در ننگرهار

فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار از بازداشت سازنده‌گان واسکت‎های انتحاری گروه طالبان با دو شهروند پاکستانی در آن ولایت خبر می‌دهد.

حضرت حسین‌ مشرقی‌وال، سخن‌گوی فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار در صحبت با خبرگزاری خامه‌پرس، ام‌روز( سه‌شنبه، ۱۵ حوت) گفت که نیروهای امنیتی، دو تن از سازنده‌گان واسکت‌های انتحاری طالبان را بازداشت کرده‌اند.

سخن‌گوی فرمان‌دهی امنیه ولایت ننگرهار بیان کرد که سازنده‌گان واسکت‌های انتحاری که بازداشت شده، جمک و باندک نام داشته که از چندین بدینسو با گروه طالالبان کار می‌کرده‌اند.

آقای مشرقی‌وال هم‌چنان افزود که نیروهای امنیتی دو تن دیگر را یک درعملیات ویژه از مربوطات شهر جلال‌آباد که شهروندان پاکستانی می‌باشند را بازداشت کرده‌اند.

او گفت شهروندان پاکستانی بازداشت شده هم‌چنان عضویت گروه طالبان را داشته که به هدف جهاد وارد افغانستان شده بوده‌اند.

از سوی‌هم دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار با نشر خبرنامه‌یی از آتش گرفتن یک موتر تانکر مملو از تیل در این ولایت خبر می‌دهد که در نتیجۀ تلفات مالی و انسانی بر جا گذاشته‌است.

در خبرنامه‌ آمده که تانکر تیل در نتیجۀ انفجار بمب مقناطیسی که در آن نصب شده بود، آتش گرفته و در نتیجه، ۲ تن کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به اساس خبرنامه این واقعه در مسیر راۀ جلال‌آباد- تورخم صورت گرفته و ۴۰ دوکان نیز آتش گرفته که تمام آنان سوخته‌اند.

هنوز عاملان این روی‌داد مشخص نشده، اما گفته می‌شود که بررسی‌ها پولیس در این مورد جریان دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جمهوری‌خواهان تحقیقات جدیدی درباره خروج آمریکا از افغانستان آغاز می‌کنند