لزوم استاندارسازی تجهیزات بازی در پارک ها توسط شهرداری زنجان


لزوم استاندارسازی تجهیزات بازی در پارک ها توسط شهرداری زنجان

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان زنجان گفت: شهرداری زنجان باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک‌های این شهر توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلطانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه استاندارد سازی در محل ساختمان ۲ استانداری زنجان با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه تجهیزات بازی غیر استاندارد در پارک‌های استان و شهر زنجان وجود دارد، لزوم توجه ویژه شهرداران استان را نسبت به این مقوله خواستار شد و افزود: شهرداری زنجان باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک‌های این شهر توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع ایمن سازی تجهیزات بازی پارک‌ها نیز از شهرداری‌ها انتظار می‌رود که تلاش بیشتری در این زمینه بکنند.

سلطانی با بیان اینکه باید کاستی‌ها و مشکلات در زمینه استاندارد تجهیزات پارک‌ها و شهربازی استان زنجان رفع شود، گفت: در پارک‌های بازی ضمن اینکه باید وسایل بازی استاندارد و دارای گواهی نصب شود، بحث کف‌پوش ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان زنجان با اشاره به اینکه مبحث استانداردسازی برای ایجاد آرامش در میان مردم است، گفت: باید کارهایمان را به سمتی سوق دهیم که موجب ایجاد آرامش روانی شود و یکی از این موارد بحث استانداردسازی است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان نیز در این جلسه با اذعان به اینکه در حال حاضر تجهیزات بازی، در هیچ یک از پارک‌های استان زنجان استاندار نیست، گفت: شهرداری‌ها با در نظر گرفتن اینکه وسایل بازی پارک‌ها به صورت کارخانه‌ای تولید می‌شوند باید در این مقوله به صورت بهینه‌سازی شده ورود کنند.

داود کارگر زاده افزود: متأسفانه شهرداری‌ها کمبود اعتبارات را عامل مهم در زمینه استاندارد نکردن تجهیزات بازی در پارک‌ها عنوان می‌کنند در حالی که این دلیل به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در این بخش ما با کودکان کار داریم و باید در این زمینه جدی‌تر اقدام کرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به تأسیس دفاتر استانداردسازی در ادارات استان زنجان افزود: تاکنون ۱۶ مورد دفاتر استانداردسازی در مراکز و ادارات راه‌اندازی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی