مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی


پیرو پیش‌نمایش صورت گرفته در سال پیش، BMW جزئیات بیشتری از خودروی ایمنی...
پیرو پیش‌نمایش صورت گرفته در سال پیش، BMW جزئیات بیشتری از خودروی ایمنی مسابقات موتو جی پی M5 را منتشر کرد. این خودرو که در روزهای آینده در پیست بین‌المللی لوسیل قطر حضور خواهد یافت دارای پوشش بدنه منحصربه‌فرد، رول کیج و صندلی‌های متعلق به M4 GTS می‌باشد. این خودرو همچنین دارای قطعات فیبر کربنی... نوشته مشخصات خودروی ایمنی...

پیرو پیش‌نمایش صورت گرفته در سال پیش، BMW جزئیات بیشتری از خودروی ایمنی مسابقات موتو جی پی M5 را منتشر کرد.

مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی
این خودرو که در روزهای آینده در پیست بین‌المللی لوسیل قطر حضور خواهد یافت دارای پوشش بدنه منحصربه‌فرد، رول کیج و صندلی‌های متعلق به M4 GTS می‌باشد. این خودرو همچنین دارای قطعات فیبر کربنی M پرفورمنس شامل جلوپنجره، پوشش آینه‌های جانبی، دیفیوزر و اسپویلر عقب است. طراحان BMW همچنین یک سیسم اگزوز اسپورت تیتانیومی با خروجی‌های فیبر کربنی را روی M5 موتو جی پی نصب کرده‌اند.

مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی
تغییرات بصری خودروی مورد بحث به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا شاهد اسپلیتر جلویی هستیم که منحصراً برای نسخه ایمنی M5 طراحی شده است. از دیگر تغییرات مشهود این سدان اسپورت آلمانی می‌توان به چراغ‌های LED و چراغ‌های اضطراری آبی در جلوپنجره اشاره کرد.

مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی
محصول جدید BMW همچون نسخه استاندارد دارای پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین پاور توربویی است که قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. این قلب آهنین به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده و در عرض 3.4 ثانیه می‌تواند خودرو را از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی
اگرچه ما نسخه ایمنی M5 را پیش از این دیده بودیم اما مدیر بخش M ب‌ام‌و گفته است:

موتو جی پی محیط تست فوق‌العاده‌ای را برای خلاقیت‌های بیشتر فراهم کرده است. برای مثال ما از خودروی ایمنی M5 موتو جی پی به عنوان پلتفرم توسعه M5 کامپتیشن جدید که در سال جاری عرضه خواهد شد استفاده می‌کنیم.


ب‌ام‌و از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته که داده‌ها و اطلاعات جمع آوری شده از این خودروی ایمنی به توسعه و پیشرفت M5 کامپتیشن جدید کمک خواهد کرد.

مشخصات خودروی ایمنی ب‌ام‌و M5 موتو جی‌پی
M5 خودروی ایمنی یکی از چندین خودروی متفاوتی است که امسال از سوی ب‌ام‌و در موتو جی پی حضور خواهد داشت. دیگر برادران این خودرو یعنی M3، M4 کوپه و M6 گرن کوپه نیز به عنوان خودروی ایمنی در این مسابقات حاضر هستند. باواریایی ها همچنین خودروی پزشکی X5 M و دو موتورسیکلت S 1000 RR را برای موتو جی پی آماده کرده‌اند.

[دانلود ویدئو]

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید