امدادخودرو کانونیان آماده خدمت رسانی در جاده های قزوین است


امدادخودرو کانونیان آماده خدمت رسانی در جاده های قزوین است

قزوین- مسئول امدادخودرو کانونیان استان قزوین گفت: امداد خودرو با 85 دستگاه وانت سبک، 5 دستگاه جرثقیل سنگین و 3 دستگاه جرثقیل فوق سنگین با استقرار 12 کانکس و 25 تعمیرگاه در خدمت شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۷ روز پنجشنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس پلیس راه، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، مدیرکل امنیتی استانداری و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی، امداد خودرو در محل پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد.

امدادخودرو کانونیان آماده خدمت رسانی در جاده های قزوین است

حمیدرضا طاهرخانی در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: امداد خودرو کانونیان استان قزوین از ابتدای طرح نوروزی که از امروز آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت با استقرار در جاده ها در خدمت مسافران است.

وی افزود: امداد خودرو با بهره گیری از ۸۵ دستگاه خودرو وانت سبک، ۵ دستگاه جرثقیل سنگین و ۳ دستگاه جرثقیل فوق سنگین و نیز استفاده استقرار ۱۲ کانکس و ۲۵ تعمیرگاه عرضه لوازم یدکی در خدمت شهروندان است.

مدیر امدادخودروی استان قزوین تصریح کرد: امداد خودرو با استقرار در راههای مواصلاتی استان قزوین به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسافرانی است که از جاده های استان عبور می کنند و نیازمند خدمات فنی و تعمیرات خودرو و یا انتقال به تعمیرگاه می شوند و شهروندان می توانند با تماس با شماره تلفن ۱۴۲۳ در صورت نیاز از این خدمات استفاده کنند.

مراقب کارت های تقلبی اشتراک امداد خودرو باشید

وی اضافه کرد: اخیرا عده ای در تماس با مردم نسبت به فروش کارت هایی به نام اشتراک امداد خودرو اقدام کرده اند که تقلبی است و خدمات ما به صورت تلفنی و حضوری انجام می شود و مردم باید مراقب این افراد سودجو باشند.

طاهرخانی تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و یا شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

امدادخودرو کانونیان آماده خدمت رسانی در جاده های قزوین است

وی بیان کرد: هزینه های دریافتی از رانندگان بر اساس نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن وتجارت است و کسی حق دریافت مبالغ اضافی را ندارد و با متخلفان برخورد می شود.

طاهرخانی گفت: در سال گذشته ۹۸۹ فقره امداد رسانی به مسافران نوروزی در راههای مواصلاتی استان قزوین توسط امداد خودرو ارائه شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موافقت شهردار قزوین با استعفای مهدی ترابی