7 فرد ربوده شده از ولسوالی قره باغ غزنی از چنگ رباینده گان آزاد شدند


مسؤولان محلی در ولایت غزنی می‌گویند که 7 فرد ملکی ربوده شده از ولسوالی قره باغ آن ولایت، از چنگ رباینده‌گان آزاد شده‌اند. عارف نوری، سخن‌گوی والی غزنی با تایید این خبر می‌گوید که مخالفان مسلح، 7 تن را در جریان 6 ماۀ گذشته از ولسوالی قره‌باغ آن ولایت ربوده بوده‌اند که روز گذشته آزاد شده‌اند. به اساس اظهارات آقای نوری،...

7 فرد ربوده شده از ولسوالی قره باغ غزنی از چنگ رباینده گان آزاد شدند

مسؤولان محلی در ولایت غزنی می‌گویند که ۷ فرد ملکی ربوده شده از ولسوالی قره باغ آن ولایت، از چنگ رباینده‌گان آزاد شده‌اند.

عارف نوری، سخن‌گوی والی غزنی با تایید این خبر می‌گوید که مخالفان مسلح، ۷ تن را در جریان ۶ ماۀ گذشته از ولسوالی قره‌باغ آن ولایت ربوده بوده‌اند که روز گذشته آزاد شده‌اند.

به اساس اظهارات آقای نوری، افراد آزاد شده از قریه‌های نیخته و شیرآباد ولسوالی قره‌باغ ولایت غزنی می‌باشد که به دلایل نامعلوم، مخالفان مسلح دولت آنان را با خود برده بوده‌اند.

آقای نوری گفته که مخالفان مسلح، ۷ باشنده ولسوالی قره باغ را در این مدت در ولسوالی ناوه آن ولایت نگه‌داری می کرده‌اند.

از سوی هم، سخن‌گوی والی غزنی گفته که افراد ربوده شده با میان‌جگری بزرگان قومی از نزد رباینده‌گان آزاد شده‌اند.

گفتنی‌ست که در بین افراد ازاد شده، دو باشنده ولسوالی قره‌باغ نیز شامل‌اند که در حدودا دو هفته قبل از سوی شماری پس از جنجال قومی در آن ولسوالی گروگان گرفته شده بوده‌اند.

غزنی از جمله ولایت‌های ناامن در افغانستان است که گروه‌های مخالف مسلح در آن حضو فعال دارند و هرازگاهی به دلایل نامعلوم، افراد ملکی را با خود می‌برند.


منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!