نقش واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در مارکتینگ


نقش واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در مارکتینگ

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

یکی از راه های القای تجربه لذتبخش خرید به مشتری، انتقال کامل اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و تجربه استفاده محصول در موقعیت حقیقی میباشد که این موضوع در بسیاری از محصولات به دلایلی از قبیل هزینه و مکان جغرافیایی امکانپذیر نمیباشد.

نقش واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در بازاریابی

در بازایابی نوین، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و اینترنت اشیا به کمک متخصصین مارکتینگ آمده و دنیای جدیدی برای کاربران ساخته است. بطور مثال در صنعت توریسم و گردشگری بسیاری از آژانس های مسافرتی در آمریکا از طریق واقعیت مجازی امکان گشت و گذار در مقاصد مختلف را بصورت مجازی فراهم آورده تا مشتری بتواند با علم کافی خرید کند و پس از آن با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در موزه ها اطلاعات لازم مربوط به هر اثر رو دریافت کند.

همینطور ایران خودرو، ایکیا و بسیاری از شرکت های بزرگ و استارت آپها بدنبال استفاده از این فناوری ها برای معرفی و نمایش محصولات خود هستند تا کاربران بصورت تصویری و کاربردی با محصول موردنظر آشنا شوند.
منبع



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم