7 روش آسان برای خوردن صبحانه ای با کربوهیدرات پایین


اکر می خواهید وزنتان را کم کنید و یا اینکه می خواهید صبحانه ای سالم و مقوی داشته باشید، خواص بیشماری در یک صبحانه کم کربوهیدراتی نهفته است. دانشمندان براین باورند که داشتن صبحانه سرشار از پروتئین نسبت به صبحانه سرشار از کربوهیدرت باعث کم شدن احساس خستگی در طول روز، افزایش قدرت مغز، کم شدن اشتها و مصرف شکر و همچنین تنظیم...

7 روش آسان برای خوردن صبحانه ای با کربوهیدرات پایین

اکر می خواهید وزنتان را کم کنید و یا اینکه می خواهید صبحانه ای سالم و مقوی داشته باشید، خواص بیشماری در یک صبحانه کم کربوهیدراتی نهفته است.

دانشمندان براین باورند که داشتن صبحانه سرشار از پروتئین نسبت به صبحانه سرشار از کربوهیدرت باعث کم شدن احساس خستگی در طول روز، افزایش قدرت مغز، کم شدن اشتها و مصرف شکر و همچنین تنظیم گلوکز خون و آب شدن چربی می شود. در اینجا چند روش داشتن یک صبحانه کم کربو هیدرات را به شما می گوییم

آب میوه

اگر روز خود را با آب میوه شروع کنید می توانید آن را با افزودن مقداری پودر کاکائو، خیار و یا اسفناج سالمتر و شیرین تر کنید. هنگام انتخاب میوه برای آب میوه تان از میوه هایی مانند تمشک و آلبالو که دارای شیرینی کمی هستند استفاده کنید.

جو دوسر

می توانید صبحانه تان را با یک فنجان جو دوسر گرم شروع کنید. یکی از بهترین روشهای خوردن جو دوسر پختن آن همراه با تخم مرغ است . همچنین می توانید آن را با آرد نارگیل و دانه چیا مصرف کنید. با این کار میزان کربوهیدرات را پایین می آورید و میزان پروتئین را بالا می برید.

سبزیجات

سبزیجات دارای خواص زیادی هستند پس بهتر است آنها را به صبحانه تان اضافه کنید. می توانید انواع سبزیجات با برگهای سبز تیره را به تخم مرغ اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را همراه با آب میوه و آرد جو مصرف کنید. سبزیجات سرشار از فیبر می باشند که باعث پایین آمدن میزان قند خون و در نهایت جلوگیری از افزایش وزن می شوند.

7 روش آسان برای خوردن صبحانه ای با کربوهیدرات پایین

تخم مرغ

تخم مرغ غذایی است که میزان کربوهیدرات آن پایین است. اگر تمایلی به خوردن تمام تخم مرغ ندارید می توانید سفیده آن را در آب میوه و یا همراه آرد جو مصرف کنید. تخم مرغ باعث می شود که تمایلتان به شیرینی کمتر شود زیرا سرشار از پروتئین است.

پودر پروتئین

پودر پروتئین یکی از گزینه های مناسب برای داشتن صبحانه ای با کربوهیدرات پایین است. پودر پروتئینی را انتخاب کنید که مقدار مواد مصنوعی، شکر و چربی آن پایین است. می توانید آن را همراه آرد جو و آب میوه استفاده کنید.

قهوه

اگر نمی توانید صبحانه تان را بدون قهوه شروع کنید فقط یک فنجان بنوشید. در حالیکه یک لیوان قهوه می تواند به انسولین کمک کند ولی بیشتر از یک لیوان عملکردی شبیه شکر در بالا بردن قند خون دارد. می توانید بجای قهوه صبحانه تان را با چای سبز شروع کنید.

کرم و شکر نخورید

یکی از ساده ترین روشها برای داشتن صبحانه کم کربوهیدرات استفاده از استویا به جای شکر در قهوه و یا چایتان است. و یا همچنین می توانید نارگیل را به جای کرم به شیر و قهوه تان اضافه کنید.

خوردن صبحانه کم کربوهیدرات آنقدرها که فکر می کنید سخت نیست حتی این نوع صبحانه می تواند بسیار خوشمزه باشد. بعلاوه دیگر مجبور نیستید میزان کالری را در غذایتان بشمارید.

برترین جاهای دیدنی روسیه برای تفریح
۶ راه خانگی برای سفید کردن دندان‌ها


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز